Skip to content

קקיסטרוקרטיה (Kakistocracy) או אוקסימורון?

אתם הולכים ליפול מן הכיסא ולחשוב לרגע שזה לא יתכן. שזה עיבוד מחשב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

קקיסטרוקרטיה (Kakistocracy) או אוקסימורון?

*שר המשפטים יריב לוין נדבק בחיידק אמירת אי האמת. הוא משכתב עובדות לפייק ניוז במאמצו הנואל להשחיר ולהחליש את הבג"צ ולפטר את יועמ"שית.

*הוא, כמו הבוס שלו, סומכים על כך שהזיכרון של הציבור קצר ושאפר למכור לו כל לוקש.

*לפני מספר ימים הוא ניסה להעביר את האחריות למהומות הדמים בתל אביב (בהתפרעות האריתראים לפתחו של בג"צ.

*אלא שבדיקה קצרה מעלה שדווקא בג"צ היה זה שתמך בזמנו בגירוש פליטים מאריתראה ב-2018 והפלא ופלא, הייתה זו דווקא ממשלת הימין, הממשלה של ביבי שנסוגה מהחלטתה עצמה להעביר פליטים לארצות אחרות בעקבות  התנגדות הימין הקיצון הגזעני.

*רובי ריבלין, אז נשיא המדינה אמר שלשום ברדיו והעיד שהוא ניפגש עם נציבת הפליטים על מנת לפתור את בעיית המסתננים מאריתריאה ארצה אבל הממשלה הכשילה את מאמציו.

* תרבות הפייק ניוז והפצתו כעובדות היא נשמת אפה של דיקטטורה, ושר המשפטים ראוי לציון על חתירה להפיכה. שבטית שהוא עצמו כינה אותו כאנטי דמוקרטית.

*האם זה  אוקסימורון או כבר הגענו לקקיסטוקרטיה?

(באנגלית: Kakistocracy היא ממשלה המנוהלת על ידי האזרחים הגרועים ביותר, הכי פחות מוכשרים או חסרי מצפון, שלטון האנשים הכי טיפשים).

כשיד ימין אינה יודעת מה עושה יד שמאל (איור: בינה מלאכותית GB)

המקרה המוזר של ד"ר ג'קיל ומר הייד (Strange Case of DJekyll and Mr Hyde)

אתם הולכים ליפול מן הכיסא ולחשוב לרגע שזה לא יתכן. שזה עיבוד מחשב. אני מבקש להראות לכם את יריב לוין בטרם הפך ל0ר המשפטים יחריב לוין.  זה קרה רק לפני שנתיים בדיון בכנסת על חוק הדיינים בשנת 2021 .  תלחצו על הלשונית וצפו בסרטון מערוץ הכנסת.  תקשיבו לטענותיו של לוין משנת 2021 ואיך הוא מתנהג היום 2023. האיש עבר מהפך מושלם. סוג של מטמורפוזה. המרה אישיותית הראויה לעניות דעתי -הלא שווה בגרוש- להבחן על ידי פסיכיאטרים.
אין ספק שהיום האיש הפך לגמרי למחריב הלאומי לוין. ולא, אתם לא הוזים. זה אמיתי!

חשבון ביניים – הממשלה הזאת כמעט שנה בשלטון לכן בואו ונערוך מאזן בוחן

בואו נגיד את האמת – ההפיכה המשטרית לא הופיעה במצע של אף מפלגה. האנשים האלה למעשה מרמים את הבוחרים שלהם. רוב מי שהצביע לנאשם הם אנשים ליבראליים שמאמינים שגברים ונשים נולדו שווים, והם נגד פגיעה בנשים. הם לא רוצים כפייה דתית, ושישלחו ילדות לשבת מאחורה באוטובוס. הם נגד מדינת הלכה חשוכה. שזה מה שהממשלה מקדמת.

*מיד לאחר בחירתו הכריז הנאשם: "…נחזיר את הביטחון, נוריד את יוקר המחייה, נרחיב עוד יותר את מעגל השלום", והוא ציין את איראן כנושא הרביעי לטיפול. נדאג לביטחון? המצב קטסטרופה. שר חסר ניסיון עבריין מורשע שהורס את המשטרה. צה"ל מתפרק. מזמן לא היה כל כך גרוע. בעצם מאז הקמתו, מצבו לא היה כל כך רעוע.

יוקר המחייה? כל מי שהולך לשוק יודע שזו הממשלה הכי גרועה בכלכלה שהייתה. המחירים טסים! יש לנו שר אוצר שלא מחובר למציאות. האיש הוזה ש "בעזרת השם הכלכלה תהיה בסדר". אז זהו – שלא.

מעגל השלום? הכישלון שנקרא "שר החוץ" אפילו לא הצליח לא לרוץ לספר לחבר'ה…

ואיראן, תשאלו, מה עם איראן היום האיראני בו אהב להתהדר מר ביטחון נתניהו?

ראשי המערכות שכבר מותר להם לדבר טוענים שביבי בהחלטות השגויות שלו והאגו שלו – הוא האחראי לזה שלאירן תהיה פצצה.

*הנאשם בניגוד אינטרסים, וכשהוא צריך לבחור בין טובת המדינה ובין הימלטות ממשפט

מה אתם חושבים שהוא בוחר?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן