Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) לראש השנה

עוגות שאהבנו לאכול, משקה שאהבנו לשתות ועוגיות שעדיף לוותר עליהן. שישה מוצרים ומארזים מיוחדים לחג קיבלו את תשומת הלב שלנו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קונדיטוריה שני: עוגות לחג

מתוך ליין המוצרים הרחב של של הרשת לחג, טעמנו שתי עוגות מיוחדות. האחת היא עוגת דבש ותפוחים ביין, עם קראמבל וקרם שמנת. היא מצוינת משתי הסיבות הנכונות – היא נראית טוב לתמונות לאינסטגרם/לווטסאפ עם המשפחה הרחוקה, והיא משלבת מצוינת את הטעמים והמרקמים השונים. השנייה היא שילוב בין מסורת לטרנדים – רולדה דבש עם ציפוי המכיל קראנץ' קורנפלקס. שילוב שלא היינו חושבים עליו בעצמנו, וטוב שמישהו חשב, כי באופן מפתיע זה עובד טוב, עם משחק המרקמים והטעמים. הרשת מציעה עוד מגוון של עוגות, מקרונים, עוגיות ומאפים.

79-82 שקלים לעוגות שנבדקו. להשיג בסניפי הרשת וב-www.shany-bakery.co.il.

צילום: יפעת כהן

 

מרס: בקבוק סלברשיין

אחת ה"מסורות" של החגים בשנים האחרונות הוא המארז הזה, בקבוק פלסטיק ובתוגו גרסאות המיני של חטיפי שוקולד ידועים, כולל סניקרס, טוויקס, באונטי, מרס, מלטיזרס, מילקי ווי וגלקסי. אין שום קשר לטעמים המסורתיים של החג, אבל אנחנו שמחים לקבל אותו במתנה.

39.9 שקלים ל-312 גרם. להשיג ברשתות השיווק והפארם ובחנויות נבחרות.

צילום: יח"צ

 

יקבי כרמל ו-ROY CHOCOLATE: מארזי שוקולד ויין לחג

שיתוף הפעולה בין שתי החברות הביא לשוק סדרה של מארזים מעוצבים. המארזים משלבים יינות של יקבי כרמל עם שוקולדים שונים. הדגש הוא השילוב של ייןMoonlight sparkling blush של יקבי כרמל עם WINE BAR, מיני חטיף שוקולד מריר במילוי קרם גנאש ורדרד של שוקולד ויין ה-Moonlight. כך, לדוגמה, במארז JOY יש את היין וחטיף השוקולד האמורים יחד עם 9 פרלינים במילוי קרם אגוזים ו-9 פרלינים במילוי אספרסו.

149-725 שקלים. להשיג כאן.

צילום: אורי גרון

 

הכרם: משקה LOLEA

המשקה הספרדי החדש, שהגיע לארץ הודות לחברת הכרם, הוא משקה אפריטיפי ים תיכוני תוסס, המשלב יין ותבלינים. המשקה מגיעה בשלוש גרסאות ושלושה צבעים שונים – לולאה רוזה מבוסס על יין רוזה מענבי גראנש וטמפרניו עם היביסקוס ופטל טבעי; לולאה לבן מבוסס על יין לבן מענבי מקבאו ואירן עם מעט וניל; ואילו לולאה אדום מבוסס על יין אדום מענבי טמפרניו וקברנה סוביניון, עם הדרים ים תיכוניים ונגיעות של קינמון. לכולם 5.5% אלכוהול. שוב, לא טעמים קלאסיים של ראש השנה, אבל היה לנו טעים מדי מכדי שנתלונן.

60-65 שקלים. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: יח"צ

 

נסטלה: ערגליות תמרים

איכשהו זה קרה, שאנחנו אוהבים ערגליות. כן, הן יבשות יחסית, וכן, המילוי שלהן בדרך כלל מצומצם מאוד, אבל במצבי צבירה מסוימים אלה עוגיות שאנחנו אוהבים לאכול. עם זאת, הגרסה החדשה שלהן לא הצליחה להתחבב עלינו – טעם התמרים של המילוי היה דל מדי מכדי שנאהב את השילוב.

עד 13.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק

צילום: סטודיו אסם

 

 

בקצרה

נסטלה השיקה פודינג שוקולד בלונד ופודינג פירות יער לקראת החגים. אם אתם רוצים קינוח שלא קשור בטעמים של דבש, תפוחים ותמרים, אלה עשויים להיות בדיוק מה שאתם צריכים.

עד 6.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן