Skip to content

אם חיכיתם למזראטי גראנטוריזמו אז הוא הגיע.

מכונית הקופה המפוארת של מזארטי מציגה עיצוב מרשים ואלגנטי עם יחידת הנעה היישר ממכונית העל MC20, המבטיחה ביצועים ספורטיביים לצד יוקרה ונוחות. המחיר מתחיל בלמעלה ממיליון וחצי שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סמלת, יבואנית מותג רכבי העל האיטלקיים מזראטי בישראל, מתחילה בשיווק של רכב הקופה היוקרתי, מזראטי גראנטוריזמו. המזראטי גראנטוריזמו כוללת ארכיטקטורה חדשה לחלוטין ומודולרית, שפותחה במיוחד עבור הדגם והיא ייחודית בעולם הרכב. גרסת הבנזין מונעת על ידי מנוע ה-V6 Nettuno המפורסם והייחודי של מזראטי, הכולל טכנולוגיית Pre-Ignition מעולם הפורמולה 1 ופותח במעבדת החדשנות של מזראטי עבור ה-MC20.

מזארטי גרנדטוריסמו למעלה ממיליון וחצי שח (צילום באדיבות היצרן)
מזראטי גרנדטוריסמו למעלה ממיליון וחצי שח (צילום באדיבות היצרן)

פנים הרכב שמר על תצורת ה- 2+2 המסורתית למכוניות הקופה והממדים הנדיבים מאפשרים ישיבה של 4 נוסעים בחלל מפואר ומתקדם הכולל את השעון המוכר של מזראטי במרכז לוח השעונים, שעבר שדרוג טכנולוגי וכעת מציג מגוון של שעונים ו-2 מסכים דיגיטליים ראשיים בגודל 12.3 אינץ' ומסך נוחות נוסף בגודל 8.8 אינץ', השולט על מערכות המיזוג והנוחות ברכב.

המזראטי גראנטוריזמו מגיעה בשתי רמות גימור – Modena, מיועדת לאוהבי סטייל אלגנטי ומתוחכם ו-Trofeo לאוהבי ביצועים ספורטיביים ונוחות.

מזראטי גראנטוריזמו Modena מיוצרת עם מנוע בנזין עוצמתי המייצר 490 כ"ס ותאוצת 100-0 קמ"ש אורכת רק 3.9 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 302 קמ"ש. לרכב הנעה כפולה, מתלי אוויר אדפטיביים, מושבי עור חשמליים מלאים הכוללים חימום למושבים, חישוקי 20/21 אינץ', מערכת שמע הכוללת 12 רמקולים מבית Sonus Faber  עם 860 וואט, מצלמות 360 ומערכות בטיחות אקטיביות ומתקדמות. העיצוב הפנימי של הגראנטוריזמו Modena אלגנטי וכולל ריפודי עור עם תפירה מיוחדת וגימור עץ ללא לכה. המזראטי גראנטוריזמו Modena משווקת במחיר התחלתי של 1,550,000 ש"ח.

מזארטי גרנדטוריסמו (צילום באדיבות היצרן)
מזראטי גרנדטוריסמו (צילום באדיבות היצרן)

מזראטי גראנטוריזמו Trofeo מצוידת במנוע בנזין עוצמתי המייצר 550 כ"ס, ההספק הגבוה ביותר לגראנטוריזמו עם מנוע בנזין ותאוצת 100-0 קמ"ש אורכת רק 3.5 שניות ועד למהירות מרבית של 320 קמ"ש. לרכב הנעה כפולה עם דיפרנציאל אחורי אלקטרוני, מתלי אוויר אדפטיביים, מושבי עור חשמליים מלאים הכוללים חימום למושבים, גימורי סיבי פחמן חיצוניים ופנימיים, חישוקי 20/21 אינץ', מערכת שמע הכוללת 12 רמקולים מבית Sonus Faber עם 860 וואט, מצלמות 360 ומערכות בטיחות אקטיביות ומתקדמות. בגראנטוריזמו Trofeo פגושים אגרסיביים משולבים סיבי פחמן וגימור פנימי המשלב בין סיבי פחמן לעור מחורר עם תפירת שברון במושבים. המזראטי גראנטוריזמו Trofeo משווקת במחיר התחלתי של 1,850,000 ש"ח.

למזראטי גראנטוריזמו, כמו לשאר דגמי מזראטי ניתן להזמין מגוון של תוספות בהתאמה אישית ייחודית ולפי דרישת הלקוח. עם תחילת הייצור של הדגם ניתן להזמין צבעים חיצוניים מיוחדים. וכן ריפוד עור פנימי בהתאמה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן