Skip to content

השכרת שרת ייעודי לעסק – מדוע זה כדאי

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשנים האחרונות אנחנו שומעים לא מעט את המושגים של מחשוב ענן, שירותי אחסון אתרים ושרתים ייעודים. כולנו מבינים שמדובר על כלי שיכול לעזור לעסק או לחברה שלנו לעבוד בצורה טובה יותר, אבל לא בטוח שאתם יודעים למה בדיוק. sweethome.co.il כאן כדי להסביר לכם את כל מה שחשוב לדעת של שרתים ייעודיים, ומהי הדרך הנכונה להכניס אותם אל העסק שלכם.

שרת ייעודי

לפני שנדבר על היתרונות הרבים שלו ולמה כדאי לכם להשכיר אותו, חשוב להבין מהו בדיוק אותו שרת ייעודי. השרת הוא מחשב רב עוצמה. הסיבה שהמחשבים הללו נכנסו רק בשנים האחרונות לשימוש נרחב נובעת מכך שתעבורת המידע היום היא גדולה פי כמה מזו שהייתה עד לפני כמה שנים. בסיסי נתונים אדירי ממדים הפכו להיות משהו שקיים בחברות רבות.

מחשבים רגילים מתקשים להתמודד ביעילות עם כמות כה גדולה של נתונים, וזו הסיבה שאנחנו זקוקים למחשבים חזקים יותר. זה בדיוק מה שהשרת הייעודי נותן לנו. סביבת עבודה חזקה יותר, שתדע להתמודד בהצלחה גם עם עיבוד של כמות נתונים גדולה בזמן יחסית קצר. בנוסף, יש לשרת ייעודי מספר יתרונות שרלוונטיים כמעט ביחס לכל עסק.

אבטחת מידע

אחד האתגרים הכי גדולים בקרב מי שעובדים עם כמות גדולה של מידע זו זליגה של מידע לגורמים לא רצויים. בין אם מדובר על סודות עסקיים, פרטי לקוחות או סתם מידע שלא הייתם רוצים שאף אחד יראה, לשמור עליו בכוחות עצמכם זה אתגר שלא בטוח שאתם יכולים לעמוד בו. ברגע שיש לעסק שלכם שרת ייעודי, המידע שלכם הופך אוטומטית להיות הרבה יותר מוגן.

בעולם השרת ניתן דגש רב על אבטחת המידע. חדירה לשרת היא אמנם דבר אפשרי, אולם היא מורכבת הרבה יותר מאשר חדירה למחשב רגיל שנמצא אצלכם בעבודה. אז כדי לשמור על המידע שלכם טוב יותר, שרת ייעודי הוא צעד שכדאי שתעשו.

עבודה מהירה מכל מקום

מגפת הקורונה הובילה למצב שבו חלק ניכר מהעבודה בעסקים נעשה מרחוק. לא משנה מה צורת העבודה אצלכם בעסק, כנראה שהייתם רוצים לאפשר לעובדים שלכם לעבוד מכל מקום בצורה מהירה. תשתיות מחשוב שמספקות סביבת עבודה מהירה הן דבר יקר, אולם השרת מאפשר לכם להתחבר אליו וככה לעבוד דרכו, במהירות העבודה שאותה השרת יכול לספק.

השרת הופך להיות מרכז העצבים של הפעילות שלכם, כאשר כל מחשב בעסק, בביתו של העובד או בכל מקום אחר פשוט מתחבר אל השרת ויכול לעבוד דרכו. מבחינת יעילות עבודה, מדובר על מכפיל כוח רציני שכדאי לכם לקחת בחשבון.

צילום: FREEPIK

התאמה למגוון מערכות הפעלה

השרת הייעודי של sweethome.co.il מתאים למגוון רחב של מערכות הפעלה. בעוד שיש מערכות ארגוניות שכדי להטמיע אותן בעסק שלכם תצטרכו לשנות את כל צורת העבודה, השינוי שנעשה עם השרת הייעודי הוא מאחורי הקלעים. בתור משתמשי קצה, השינוי היחיד שתרגישו הוא פשוט מהירות עבודה גבוהה יותר, אבל מבחינת העבודה עצמה הכל הולך להישאר בדיוק אותו דבר.

הדבר הזה נקרא וירטואליזציה של תהליכים. בשרת מתרחשים תהליכים מסוימים שמשנים את הצורה שבה אתם עובדים כדי שהכל יקרה בצורה יעילה יותר. אבל העובדה שהכל קורה רק בשרת מאפשרת לכם להמשך לעבוד כמו שאתם רגילים.

תפעול תקלות ותמיכה טכנית

היתרון האחרון שבגללו אנחנו ממליצים לכם לעבור לשירות הזה נוגע לתפעול תקלות ותמיכה טכנית. כל בעל עסק או חברה מכיר את חוסר האונים שמתרחש במצב של תקלה טכנית. ההמתנה עלולה להיות ארוכה, והמחשבים שלכם יהיו מושבתים עד שתקבלו מענה.

ברגע שיש לכם שרת ייעודי כל האחריות על תפעול התקלות עוברת לאנשי המקצוע של sweethome.co.il. התמיכה הטכנית של החברה זמינה עבורכם כל הזמן, ולא משנה מה התקלה שיש לכם, אנחנו נעשה הכל כדי לפתור אותה.

למה דווקא השכרה

אחרי שהבנתם עד כמה שרת ייעודי הוא כלי רב עוצמה עבורכם, עולה השאלה מדוע לא לרכוש שרת כזה עבור העסק. לשאלה הזו יש מספר תשובות, אולם הדבר הראשון שחשוב להבין הוא שטיפול בשרת כזה הוא דבר מורכב מאוד. השרת מספק לכם את כל היכולות הללו בשל העובדה שהוא כלי רב עוצמה, אולם הוא דורש טיפול מדוקדק והבנה מקצועית רבה.

לא משנה מה התחום שבו אתם עוסקים, סביר להניח שאצלכם אין מי שיודע להתמודד עם ניהול של כלי כה מורכב. לאור זאת הצעד הנכון הוא לתת לחברה מקצועית שזהו תחום העיסוק שלה לנהל את השרת עבורכם. בחברה כזו ישנם אנשי מקצוע מתאימים שיודעים בדיוק איך להפוך את השרת הזה למה שאתם צריכים שהוא יהיה, וכמובן לטפל במהירות בכל תקלה שתעלה לכם מהשרת.

חיסכון במחיר ומקום

בנוסף למורכבות הרבה שיש בטיפול בשרת, יש עוד שתי סיבות בגינן היינו ממליצים לכם ללכת על האופציה של השכרה ולא של קנייה. שרת ייעודי הוא דבר יקר מאוד, ולא בטוח שלעסק שלכם יש את התקציב לרכוש שרת איכותי. מבחינה כלכלית, הצעד הנכון הוא השכרה של השירות. בנוסף, השרת תופס לא מעט מקום, ויש צורך לבנות לו סביבה מתאימה. אצלכם במשרד לא בטוח שיש סביבה כזו.

sweethome.co.il

סוויטהום היא חברה שעוסקת בתחום מחשוב ענן ואחסון אתרים. לחברה יש ניסיון רב בתחום והיא מחזיקה באנשי המקצוע הנכונים שיוכלו לעזור גם לכם לאחסן בצורה טובה יותר את המידע שאתם אוגרים וכמובן לגשת אליו במהירות. כאשר אתם בוחרים שרת ייעודי, אתם למעשה נותנים את מפתחות החברה למישהו אחר, ולאור זאת כדאי שתבחרו במישהו שיש לו מספיק ניסיון בתחום הזה.

לסיכום

אם אתם רוצים לספק לעובדים אפשרות לעבוד בצורה יעילה ומהירה מכל מקום שבו הם נמצאים, שרת ייעודי הוא בהחלט מוצר שכדאי לכם להשכיר. השרת למעשה מייצר עבורכם סביבת עבודה עם נפח אחסון כמעט בלתי מוגבל, וירטואליזציה של תהליכים רבים, ושיפור דרמטי באיכות של תעבורת המידע. כל מה שנותר לכם זה פשוט להחליט על היקף השרת אותו אתם רוצים להשכיר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן