Skip to content

לוד: בני שמונה, עשר ושלוש עשרה רכבו על קורקינט ונפגעו מרכב חולף שנמלט

השלושה פונו לאסף הרופא ושני הצעירים יותר ביניהם במצב קשה עם חבלות ראש. הרכיבה נעשתה בניגוד לחוק המתיר רכיבה על קורקינט חשמלי מגיל 16 ואילך. תושב לוד בן 18 נעצר זמן קצר לאחר מכן בחשד כי הוא הנהג שפגע ונמלט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שלושה ילדים בני שונה, עשר ושלוש עשרה, נפגעו הערב (שבת) מפגיעת רכב בעת שרכבו על קורקינט ברחוב יצחק רבין בלוד. נהג הרכב הפוגע נמלט והמשטרה פתחה בסריקות אחר הרכב הנמלט. מהמשטרה נמסר כי שוטרי מחוז מרכז פתחו כעת בסריקות אחר נהג רכב שעפ"י החשד פגע בשכונת הרכבת בלוד בשלושה ילדים רכובים על גבי קורקינט ונמלט מזירת התאונה. בוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת דרכים קשה בלוד במעורבות רכב וקורקינט בו נסעו 3 קטינים תושבי שכונת הרכבת בעיר. בוחני התנועה של משטרת ישראל אוספים ממצאים פורנזים ותיעודיים מהזירה, במסגרת חקירת נסיבות התאונה. יצויין כי על פי חוק הרכיבה על קורקינט חשמלי מותרת רק מגיל 16, למי שעבר מבחן תיאוריה או בחינה ייעודית לרכיבה וקיבל אישור הכשרה לרכיבה. זמן קצר לאחר מכך נעצר חשוד בן 18 תושב המקום על יד שוטרי תחנת לוד בחשד למעורבות בתאונה בסיום חקירתו יוחלט לעניין המשך מעצרו והבאתו לבימ״ש בהתאם לממצאי החקירה.

צילום אילוסטרציה לשימוש חופש – מד"א

ממד"א נמסר כי בשעה 18:46 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב איילון על 3 ילדים שנפגעו מרכב ברחוב יצחק רבין בלוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו 3 פצועים, בהם: שני ילדים כבני 8 ו-10 במצב קשה עם חבלות ראש לבי"ח שמיר – אסף הרופא, וילד כבן 13 במצב בינוני עם חבלות בגפיים לבי"ח שיבא בתל השומר.

פרמדיקית מד"א נטע ליברמן שהגיעה למקום סיפרה: "במקום הייתה המולה רבה, סיפרו לנו ששלושת הילדים נפגעו מרכב. שניים מהם כבני 8 ו-10 שכבו על הכביש כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מחבלה רב מערכתית והילד השלישי התהלך במקום. הכנסנו את הילדים לניידות טיפול הנמרץ של מד"א ופינינו אותם לבתי החולים שמיר-אסף הרופא ושיבא בתל השומר כשמצבם של שניים מהילדים מוגדר קשה ומצבו של הילד השלישי מוגדר בינוני."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן