Skip to content

מכתב גלוי לביבוש, מאסטר המילים – בנימין נתניהו

מכתב גלוי לנתניהו: "ביבוש, כמו שאמר לינקולן: "אפשר לשקר לחלק מהאנשים כל הזמן, אפשר לשקר לכל האנשים חלק מהזמן, אבל אי אפשר לשקר לכולם כל הזמן", ופנייה אישית לכל הגנרלים בטיקוטק ובשתות החברתיות: תסתכלו על שפת הגוף של ביבי. הוא נראה מבוהל, העיניים זזות כל הזמן לכל הצדדים, הוא לא מתפקד, הססן, דחיין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
נתניהו בפתח בית המשפט (צילום פול: ראובן קסטרו)

שלום לכם.ן, שני נושאים הייתי רוצה להביא בפניכם.ן: הראשון הוא מכתב גלוי לראש הממשלה. והשני היא פניה למצביאי הטיקטוק והגנרלים ברשתות החברתיות. הלא היום, כל זב חוטם ומעט ידע בהקלדה, הוא משפיען רשת, אישיות, סלברטי ועף על כמות הלייקים (חיבוביות – לשון האקדמיה העברית), שהוא או היא אוגרים.
ברשותכן.ן אתחיל במכתב גלוי לביביניו. הלא הוא בנימין נתנהיו ששוהה עד הצהרים במקלט האטומי של חברו המיליארדר, אוכל מטעמי גורמה של  מטבח השפים שששרה והוא מחזיקים בביתם, וז חובש לראשו כובע פלדה, מצוות אליו את צבא הגמדים ויוצא למלחמה.

נפתח במכתב הגלוי לחכם באדם, הגדול מכולם, היפה, החתיך, הקוסם הלא הוא ראש ממשלתנו ביבוש:

היי ביבינקה,
*ביבוש,  רק תזכורת קטנה ממה שאתה עצמך אמרת בוועדת החקירה וינוגרד:( ועדת הבדיקה ממשלתית לחקר אירועי מלחמת לבנון השנייה 2006).

*"האחריות על ביטחון מדינת ישראל היא של הקברניט המופקד, ראש הממשלה. אתה נבחר לראש הממשלה על מנת לדאוג לביטחון המדינה, ואתה צריך להיות אקטיבי גם בהנחיית הקונספציות בין המלחמות וגם תוך כדי המלחמות."

ולצוות גמדיך אומר: *ברוורמן וצחי הנגבי, אתם יכולים להסתיר מסמכים,  לגרוס ולהכין תיק אליבי שיצביע שאתה רק פוליטיקאי קטן שהונו אותו ועבדו עליו.

*אבל ביבוש, כמו שאמר לינקולן: "אפשר לשקר לחלק מהאנשים כל הזמן, אפשר לשקר לכל האנשים חלק מהזמן, אבל אי אפשר לשקר לכולם כל הזמן."

*אתה גמור, אתה יודע את זה וזה רק עניין זה זמן.

*להזכירך, אתה עוד לא גמרת עם פרשת המשפט על שוחד והפרת אמונים.

עצתי לך: *תתחיל לתפור חליפת אסירים כתומה . דווקא יתאים לסגול שלך.

וכעת נעבור לומר בוקר טוב לכלל גאוני המקלדת, כולם מצביאי הדור, גנרלים משופשפים (גם כשם זבי חוטם שכותבים בשגיאים – מפרסמים פייקים בכמויות)

בוקר טוב לכם מצביאי הטיק טוק ובוקר טוב לכם הגנרלים של הרשתות החברתיות.

אתם בוודאי יודעים כי פעולה צבאית היא דבר מסובך במיוחד כשמולכם טרוריסטים שאין להם גבולות או כללי מוסר כמו שלך. רוצחים נתעבים שאין להם בעיה לעטוף את עצמם בבני הערובה האזרחיים שחטפו ולפתוח עליהם באש ואח"כ לטעון שהישראלים הרגו אותם.

*במלחמה אתה יודע איך אתה מתחיל. יש לך שעת "ש" יש לך דפ"אות ( דרכי פעולה אפשריים),  ולמרות תכנון מפורט ואין ספור תרגולי מקתג"ים ( מקרים ותגובות), אתה לעולם לא יודע איך זה יתנהל בפועל בשטח. זה לא משחק מחשב.

*ולא מדובר על ניהול של כיתת חיילים, אלא על פיקוד על שלוש אוגדות במקביל שנמצאות כרגע בצפון עזה ( באוגדה / דיביזיה / קורפוס יש כעשרים אלף איש).

*נכון, בהתחלה אמרנו שלא יעבור סיוע הומניטרי לעזה עד שלא יתנו לנו את רשימת החטופים ו/או יתנו לצלב האדום לפגוש אותם. אז אמרנו. מהר מאד בלחץ מצרי ואמריקני החלו משאיות מצריות להגיע וממשלת נהנתניהו, הוא ביבוש, אפילו ברכה על הסיוע.

* הממשלה אמרה שלא תסכים להפסקות אש ולא לפעימות בשום אופן עד למיטוט / מיגור

/ חיסול / ביעור החמאס. אבל כמו אצל ביבי, הרבה מילים ופחות מעשים.הרבה, הרה, הרבה, מילים עש שהציבור מתחיל לחשוב שהמילים, הן המעשים.

*הממשלה אמרה שבשום פנים ואופן לא תסכים להזרים דלק לעזה. דלק שמניע את מכונות האוורור והגנרטורים של המנהרות שבהן מסתתרים מנהיגי החמאס.  אז ביבי כרגיל לא אומר אמת.  הוא הצהיר אתמול שהדלק לא ילך לאונר"א אלא רק ל"משאיות האו"ם".( מילים אחרות אותו דבר בפועל, כפי שנאמר: אותה גברת בשינוי אדרת).

* אני מבין, יש לחץ בינלאומי. העולם רואה בטלוויזיה את ערי האוהלים של הפליטים מצפון הרצועה, את המצוקה ואת הדרך השקרנית שבה רוצחים מתועבים הופכים את  עצמם לקורבנות  מסכנים בעיני העולם.

* ולנו יש בעיה. אנחנו צריכים זמן. זמן מספיק בשביל להתחיל את המערכה המשלימה על חאן יונס. העיר השנייה בגודלה בעזה, עיר של חצי מיליון תושבים.

* הבעיה שלנו לעניות דעתי שמן הסתם לא שווה פרוטה ( גם אני גנרל טיק טוק), היא לא הצבא. כשהצבא התעורר מן הפשלה ההיא בשביעי לאוקטובר, הוא החל לתפקד הכי טוב שיש. כמו שעון שווייצרי.

* הבעיה שלי היא עם המנהיגות הרופסת של ביבי ואנשי "האקווריום" (כינוי ללשכת ראש הממשלה) שלו. ביבי מתיש את כולם בעשרות שעות של דיוני סרק בממשלת האפסים / גמדי הגינה שלא מתפקדת, אח"כ יש דיונים בקבינט מדיני – ביטחוני ואחרי זה עוד שעות בקבינט המלחמה, ובאמצע צוות יועצים אסטרטגי. ולכן חברות וחברים אתם מתפלאים שהרמטכ"ל אמר: "סליחה.יש לי מלחמה לנהל. לא מעניין אותי כל הישיבות פאק-פאק שלכם. לא מגיע יותר לישיבות המטורללות הללו. מה תעשו? תפטרו אותי?".

* תסתכלו על שפת הגוף של ביבי. הוא נראה מבוהל, העיניים זזות כל הזמן לכל הצדדים, הוא לא מתפקד, הססן, דחיין, ולמעט העצות של ברוורמן ונתן אשל איך להמשיך את קמפיין הבחירות הבא שלו כשהוא לבוש שחורים והחיילים משמשים לו לרקע לאמירות פומפוזיות ולא מחייבות, הוא לא מנהל כלום.
אתמול שוחחתי עם חבר, חבר שמשרת במילואים ויצא אתמול עם גדודו מעזה, הם הגיעו בדיוק כשסגלגל השיער הכסוף, לבוש בחולצה שחורה, דפק פוזות עם חיילים אותם "ביקר" ונאלצו להישאר בכלים ולא לצאת מהם כשלוש שעות!, כן פאקינג שלוש שעות, עד שהביבוש סיים את תצלומי הפווזות ועזב. טפי עליו.

אני תוהה, האם יכול להיות שיש לנו פה שוב תסמונת של ראש ממשלה ( כמו אצל מנחם בגין ז"ל),  לא מתפקד שהעוזרים שלו הסתירו את העובדה שהוא כבר שנה לא מתפקד?

* אני מעלה השערה זאת, כי ביום שלישי ( שלשום) היה כבר מתווה מסוכם לשחרור חמישים חטופים ( בדגש על ילדים ואימהות). הודיעו לכולם כולל למשפחות. אבל ביבי נבהל מעצמו ומצמץ ראשון והחליט לדחות.

* אין ספק החלטה לא קלה, אחת שהיא כמו במשפט שלמה. אבל בעת הזאת דרוש לנו. מנהיג בן גוריון שיודע לבור את המוץ מן התבן. לא להתעסק בכסת"ח .מנהיג  שיודע להחליט, שיש לו את אמון העם ובמיוחד שיש לו את אמון המערכת הביטחונית והמודיעינית.

*היום זה אחרת. יש לכאורה מצג שווא של אחדות. אבל המערכת היחידה שעובדת פה, חושדת וכל הזמן לא סומכת על ביבי שאנשיו מאחורי הקלעים מכינים להם תיק לוועדת החקירה תוך כדי מלחמה.

* זהו ביבי. היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו?  ולא ניתן לצפות ממנו להשתנות. איש של אחד בפה ואחד בלב.

* ביבי מסוכן למדינת ישראל בעת הזאת וצריך להחליף אותו כמה שיותר מהר. אפילו בטריאומווירט זמני של גלנט- גאנץ- לפיד עד לבחירות אחרי המלחמה. צריך לבצע שטיפת קיבה ולהקיא אותו מקיבת מדינת ישראל לפני שירעיל את כל הגוף.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן