Skip to content

סטודנטיות החשודות בתמיכה בטרור נעצרו הלילה

אחת מהן העלתה פוסט עם תמונת נערה חטופה וכתבה: "רציתי להתרגש מהתמונה אבל זה כלום לעומת מה שהכיבוש עושה בעזה" חשודה נוספת שיתפה צילום של עיתון בו נכתב " צונמי אל אקצה 7 באוקטובר" בצרוף אימוגי של לב ודגל פלסטין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ארבע סטודנטיות ממכלה בצפון הארץ נעצרו הלילה (שבת) בפעילות שוטרי המחוז הצפוני וגדוד מג"ב מילואים והן חשודות בהסתה ותמיכה בארגון הטרור חמאס.
שוטרי המחוז הצפוני וגדוד מילואים מג"ב פשטו הלילה על בתי 4 סטודנטיות (יפיע,אכסאל,עוזייר,נצרת), הן נעצרו והובאו לחקירתם ביחידה ללוחמה בפשיעה במרחב עמקים. עם תום חקירתן צםויה המשטרה לבקש מבית משפט השלום בנצרת את המשך מעצרן.

צילום: משטרת ישראל

באחד מהפרסומים של אחת מהחשודות בהם נראה תמונת מחבל שמעלה נערה חטופה על ג'יפ צויין "רציתי להתרגש מהתמונה אבל זה כלום לעומת מה שהכיבוש עושה בעזה" בפרסום של חשודה נוספת שיתפה צילום של עיתון בו נכתב " צונמי אל אקצה 7 באוקטובר" בצרוף אימוגי של לב ודגל פלסטין.

צילום: משטרת ישראל

בפעילות נוספת הלילה נעצר תושב כפר כנא בן 18 החשוד בפרסום דברי הסתה ותמיכה בטרור. החשוד יובא בסיום חקירתו לבית המשפט בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו. ממשטרת ישראל נמסר כי התמשיך לפעול לאיתור וטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור, ואלו המזדהים עם הטרור והמשבחים מעשים אלו בזמן מלחמה, במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן