Skip to content

יונדאי i20 המעודכנת בישראל

כלמוביל משיקה את יונדאי i20 המעודכנת עם עיצוב עדכני, תכונות חדשות ומערכות בטיחות חדשות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כלמוביל משיקה את יונדאי i20 המעודכנת אשר כוללת שינויי עיצוב, תכונות חדשות ומערכות בטיחות חדשות.

ה-i20 עברה מתיחת פנים, מגיעה עם מראה חיצוני מלוטש ומודרני יותר עם אלמנטים ספורטיביים ועיצובים חדשים לפגושים מלפנים ומאחור. כמו כן נוספו חישוקי סגסוגת 16 ו-17 אינץ' בעיצוב חדש.

יונדאי i20 במראה מעודכן,החל מ 121 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
יונדאי i20 במראה מעודכן,החל מ 121 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

תכונות בטיחות מתקדמות נוספות של יונדאי Smart Sense מגיעות כעת כסטנדרט, ביניהן מערכת הבלימה האוטונומית (FCA) ששודרגה ומעתה תכלול גם רוכבי אופניים וכן מערכת השומרת על הרכב במרכז הנתיב המשתמשת בבקרת ההיגוי כדי לעזור למכונית להישאר בנתיב הנסיעה (LFA).

יונדאי i20 (צילום באדיבות היצרן)
יונדאי i20 (צילום באדיבות היצרן)

בנוסף, בגרסאות Supreme  ו- Supreme Plus זמינות גם מערכות בטיחות נוספות כגון RCCA אשר מפעילה את הבלמים תוך כדי יציאה ממקום חניה אם זוהתה סכנת התנגשות עם כלי רכב מאחור ובצד ו- BCA המסייע למניעת התנגשות בנקודה עיוורת. BCA משתמש בהתראות חזותיות המופיעות במראות החיצוניות אם מזוהה רכב אחר ובעת הצורך מופעל כדי למנוע התנגשות או להפחית את ההשפעה של התנגשות.

תא הנוסעים זכה לתוספת של שקע טייפ C ולוח שעונים דיגיטלי. כמו כן הדגם המעודכן יכלול פנסי LED ראשיים בגרסת ה- Supreme, פנסי LED ראשיים ואחוריים בשילוב תאורת אווירה בגרסת ה – Supreme Plus בשילוב תאורת אווירה. יונדאי i20  ישווק בחמש רמות גימור החל בפריים, דרך פריים פלוס,,פרסטיג', סופרים וסופרים פלוס במחירים החל מ 121 אלף שח ועד 133 אלף שח

יונדאי i20 (צילום באדיבות היצרן)
יונדאי i20 (צילום באדיבות היצרן)

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן