Skip to content

ORA Funky Cat עם גרסה נוספת

ORA גרסת ה- 420 PRO במחיר של 147 אלף שח וטווח של 420 ק"מ.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כלמוביל מצרפת גרסה חדשה למגוון ה-  ORA Funky Cat בישראל עם השקת גרסת ה- 420 PRO במחיר של 146,900 ₪. לגרסת ה-420 PRO טווח של 420 ק"מ.  גרסה זו מצטרפת לשאר גרסאות ה- ORA Funky Cat אשר נמכרת בישראל במחיר של החל מ- 137,900 ₪ והיא אחת מהזולות בקטגוריה בטווח ה- 400 ק"מ.

ORA חדשה במחיר של פחות מ 150אלף שח וטווח גדול (צילום באדיבות היצרן)
ORA חדשה במחיר של פחות מ 150אלף שח וטווח גדול (צילום באדיבות היצרן)

ה- ORA החשמלי זכה ב-5 כוכבי ריסוק במבחני הריסוק של Euro NCAP ובמקום הראשון בשנת 2022 בקטגוריה כשהוא מתעלה על מספר רב של מותגים ותיקים ומוכרים. בנוסף זכה במקום הראשון במבחני ה- Green NCAP בשנת 2023.

לאחרונה הושקה גם אפליקציה סלולרית על מכשירי Apple ומכשירי Android בעברית ל- Funky Cat ORA אשר שולטת ברכב מרחוק ומאפשרת מגוון פעולות למשתמשים, צפייה בסטטוסים וקבלת התראות. האפליקציה מצטרפת לתמיכה מלאה ב- Apple CarPlay שכבר קיימת וב- Android Auto עם מתאם המשמש כיחידת אנדרואיד עצמאית המאפשר שימוש בניווט, שמע ועוד.

ל- ORA Funky Cat בגרסת 420 PRO אבזור מתקדם וטכנולוגיות רבות. סביבת הנהג המעוצבת משלבת מסך כפול בגודל 20.5" המשמש בחלקו הימני כמסך בידור ושליטה על מערכות הרכב השונות ובחלקו השמאלי כלוח מחוונים דיגיטלי לנהג. בנוסף, מראות צד חשמליות עם קיפול, חימום  ומאותתים מובנים, ריפודים Vegan Leather, מצלמות 360 עם חווית מרכב שקוף, הנעה חכמה ללא מפתח, מפתח חכם, כניסה ללא מפתח, זיהוי נוכחות ילדים, נעילת דלתות אוטומטית, לחצן מצוקה אשר משדר קריאה למשטרה או למוקד כלמוביל, טעינה אלחוטית לנייד ומושב נהג חשמלי.

ה- ORA Funky Cat מגיעה עם 5 מצבי נהיגה ומשלבת טכנולוגיות מתקדמות כגון: הנעה חכמה המתאפשרת בשילוב של לחיצה על הבלם וחגירת חגורה, מערכות בטיחות מתקדמות מאוד, שליטה מרחוק באמצעות אפליקציה במערכות כמו הפעלת מיזוג ופתיחה ונעילת דלתות, יכולת תזמון מראש של מועד הטענת הרכב בעמדה הביתית ועוד. איכות חומרים גבוהה המבוססת על חומרים ידידותיים לסביבה, זיהוי קולי לביצוע פעולות ברכב כגון פתיחת חלון, הפעלת מוזיקה ושליטה קולית על טמפרטורת המזגן ותכונות מתקדמות נוספות.

פנים הרכב מעוצב בחיפוי עור אקולוגי צבעוני ונעים למגע והמושבים תומכים ונוחים. הפלטפורמה החשמלית הבלעדית של ה- ORA  מאמצת את שפת העיצוב של הרכב עם בסיס גלגלים ארוך למרחב פנימי גדול עבור הנוסעים והמתאים גם למשפחות. השליטה הקולית ב- ORA Funky Cat פועלת בצורה קלה ואינטואיטיבית בשפה האנגלית ומאפשרת ביצוע עשרות פעולות קוליות על מנת לא להוריד את הידיים מההגה.

עיצוב פנים מתקדם (צילום באדיבות היצרן)
עיצוב פנים מתקדם (צילום באדיבות היצרן)

קיבולת הסוללה 63.13 kwh והזינוק מ- 0 ל-100 קמ"ש אורך 8.5 שניות. המהירות המרבית עומדת על 160 קמ"ש. מערכת בלימה רגנרטיבית מאפשרת שלושה מצבים המופעלים באמצעות התפריט של מסך המגע ברכב וכוללים מצב LIGHT,  NORMAL ו- STRONG.

בטעינת AC ביתית (11 kw) מ- 0% ל- 100% טווח הזמנים הוא כ- 6.5 שעות, בטעינה בעמדות מהירות (20-80 kw) מ- 20% ל- 80% טווח זמני הטעינה כ- 46 דקות . מ- 0% ל- 80% טווח זמני הטעינה הוא כ- 55 דקות ומ- 10% ל- 80% טווח זמני הטעינה הוא כ- 50 דקות.

האפליקציה הייעודית מאפשרת לשלוט מרחוק בפתיחה וסגירה של הדלתות ותא המטען, שליטה בצופר ובאורות, הדלקה וכיבוי של המזגן לפני הכניסה לרכב (כולל Smart Cooling אשר בוחן את תנאי מזג האוויר הקיימים לקירור הרכב לפני כניסה) וכיבוי והדלקה של קירור וחימום המושבים. בנוסף, האפליקציה מאפשרת לקבל חיוויים שונים על מצב הרכב כגון מצב הטעינה, נתוני טווח הנסיעה, כמות החשמל בסוללה, לחץ הצמיגים והתראה על שכחת ילדים ובעלי חיים ברכב. האפליקציה מאפשרת לקבל את מיקום הרכב בזמן אמת, התראה בזמן ניסיון פתיחת דלתות הרכב כדי להתריע על אפשרות גניבה ויצירת "גדר אלקטרונית" (פוליגון) בה ניתן לקבוע קביעה של רדיוס וריטואלי או אזור סביב הרכב ודיווח על עזיבה של הרכב מרדיוס זה לניטור גניבות או לטובת שמירה על בטחון המשפחה במידה ויצאו מהתחום המוגדר.

עיצוב צעיר ואטרקטיבי (צילום באדיבות היצרן)
עיצוב צעיר ואטרקטיבי (צילום באדיבות היצרן)

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן