Skip to content

באר שבע – 12 בליינים נעצרו לאחר שתקפו שוטרים

שוטרים שהגיעו מספר פעמים לבית בשכונה הוותיקה נווה נוי עקב תלונות על רעש קשה, הותקפו על ידי הבליינים שאף השליכו בקבוקי זכוכית על הניידת. למקום הוזעקו כוחות יס"מ נגב ומג"ב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בליינים נעצרו הלילה (חמישי/שישי) לאחר שתקפן שוטרים שהגיעו להפסיק רעש בשכונת נווה נוי בבאר שבע. בין העצורים שלושה שלושה קטינים. המשטרה תביאם היום לפני שופט השלום בעיר על מנת לבקש את הארכת מעצרם.  אתמול בלילה, סמוך לחצות, התקבל דיווח במשטרה אודות אירוע של הקמת רעש מתוך בית בשכונת נווה נוי בעיר באר שבע. כוח שיטור של תחנת באר שבע הגיע למקום ופעל מספר פעמים במהלך הלילה להפסקת הרעש מתוך מסיבה שהתקיימה במקום. במהלך הטיפול המשטרתי הושלכו לעבר ניידת המשטרה בקבוקי זכוכית שפגעו בניידת ובשוטר, ולאחר מכן מספר רב של חשודים יצאו מהבית והחלו לתקוף את השוטרים ולאיים על חייהם. משטרת ישראל עצרה 12 חשודים, תושבי העיר באר שבע, שתקפו ואיימו על שוטרים במהלך טיפול באירוע של הקמת רעש בעיר באר שבע.

מעצר (צילום ארכיון: משטרת ישראל)

כתוצאה מהאירוע נפגעו 4 שוטרים אשר נזקקו לטיפול רפואי. כוחות משטרה גדולים של תחנת באר שבע, יס"מ נגב ומג"ב הוזעקו למקום ופעלו להשלטת הסדר תוך כדי התפרעות המונית של משתתפי המסיבה, שהחלו לתקוף את השוטרים שהשתלטו על הפורעים, וביצעו את מעצרם של 12 חשודים המעורבים באירוע. ממשטרת ישראל נמסר כי המשטרה תמשיך לטפל בחומרה נגד כל אירוע אלימות, לרבות אירועי אלימות כלפי שוטרים אשר פועלים לילות כימים על מנת להבטיח את שלום הציבור בשגרה ובחירום. כל אירוע אלימות יטופל באפס סובלנות באופן נחוש וחסר פשרות תוך מיצוי הדין עם פורעי החוק למען שלום הציבור ובטחונו.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן