Skip to content

אולפן ההקלטות וההפקות של עידן גרין

על צלע ההר שבעוספיה, נפתח אולפן הקלטות והפקות שכולל גם מתחם אירוח מדהים. אם תחפצו להקליט, או להפיק? זה המקום עבורכם. אם תרצו להתארח ולנפוש ולהנות גם מבישול קולינרי? זה בהחלט גם המקום עבורכם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אם אתם רוצים להפיק, להקליט, ליצור מוסיקה, כדאי לכם לקרא על המתחם של עידן גרין בעוספיה. מתחם מדהים שכולל צימרים ובריכת שחיה. אם תרצו, תפיקו, תקליטו, תתארחו וכן.. וכן, עידן שהנו חובב בישול גם יכול לבשל עבורכם. במילים פשוטות את מוזמנים להפיק, להקליט כשלצד החוויה המקצועית תתארחו ותיהנו מהנאה קולינרית.

עידן גרין (46), יליד קיבוץ הזורע, מגיע ממשפחה של מוזיקאים, בוגר בית הספר רימון לאומנויות בתל אביב ואף מנגן בתופים, בס, גיטרות, קלידים, כלי הקשה ואקורדיון.
"למדתי סאונד והפקה ברימון", מספר גרין, "ומשנת 2003 יש לי אולפן הקלטות מלא בכלי נגינה וציוד סאונד כשאני משלב בין שיטות הפקה מעולם ה"OLD SCHOOL” לעולם הדיגיטלי".

עידן גרין (צילום באדיבות האומן)

– אולי תרחיב מעט?
"אני מתעסק בעיקר במוסיקה חיה, מקליט כלים חיים ועובר בין סגנונות מוסיקה בתחום הרוק, אקוסטי, מוסיקה יהודית, בלוז, פולק, אלקטרוני ולטיני".
– ממתי אתה עוסק בזה?
"
אני מעבד ומפיק באופן מקצועי מגיל 16. הפקתי אלבומים ליוצרים ויוצרות (רונית שפי, יעל תלם, בית ספר לנבואה, להקת עניין אחר וגם לגלעד ויטל שמעון (שוטי הנבואה), עשיתי מוסיקה לתכנית הטלוויזיה "הכל שפיט" ולמגזין האינטרנט "לאטמה", עבדתי עם יוצרות מוסיקה לילדים (ג'ני מילר, אורלי מגורי לוי וחלי טויטו), ניגנתי עם אפרים שמיר, ירמי קפלן, רונית שחר, גבי שושן, דני שושן, לייזר לויד, להקת עניין אחר, נעם יעקובסון וג'קי לוי, להקת חלב ודבש ועוד אומנים אחרים".

אולפן ההפקות של גרין (צילום באדיבות האומן)

– איך זה התפתח אצלך?
"מאז שהייתי ילד נמשכתי למוסיקה וכשגדלתי הבנתי שזו אחת המתנות שלי לעולם, משהו בנגינה שלי גורם לאנשים להתרגש ולרקוד. יוצרים מתחברים לעצמם דרכי ובעקבות העבודה המשותפת שלנו. אני כמו חייט שתר אחרי עיצוב הבגד המושלם עבור הלקוחות שלי".

– ומה אתה מציע ליוצרים?
"אני מציע שרותי הפקה מוזיקלית ליוצרים עם ONE STOP SHOP, כל שיר יכול לצאת ממני כמאסטר מקצועי להשמעה בכל המדיות, אני יכול לנגן בכל הכלים ואפשר לשלב עם עוד מוזיקאים ואפילו להקליט חי הרכבים שלמים. יש לי באולפן תופים, מגוון גיטרות, פסנתר אקוסטי, פסנתר RHODES, סינטיסייזר אנאלוגי ומלא מיקרופונים. וכמובן, בנוסף יש לי אפשרויות לארח אז ניתן להקליט בכמה ימים ולישון במתחם".

בריכת השחיה במתחם האירוח של גרין (צילום: עידן גרין)

– למי זה מתאים?
"זה מתאים ליוצרים ויוצרות של חומרים מקוריים, לילדים ולמבוגרים, זמרים שרוצים לעשות קאבר עם עיבוד מיוחד משלהם, ואפילו חברות הפקה שצריכות מוסיקה בהזמנה אישית".
"בגדול כל מי שציינתי כאן שמחים להמליץ עלי", אומר האומן ומוסיף: "אני נמצא בעוספיה בשכונה המערבית ויש לי מתחם גדול עם בריכה, צימר וחצר ענקית וכמובן, אני אוהב גם לארח עם אוכל ונהנה לפנק בבישולים טעימים שפותחים את בלוטת היצירתיות".
ליצירת קשר עם עידן נא להתקשר ל- 054-666-4800

1 Comment

  1. רונן נויהאוז
    25 בנובמבר 2023 @ 11:03

    עידן כשרון מוזיקלי אדיר, בשנייה מנגן ושר כל שיר בכל כלי…רק להיות בנוכחותו כשהוא יוצר מוזיקה, זו חוויה שווה! ובשילוב עם בשלנותו והצימר והבריכה…חוויה מושלמת!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן