Skip to content

סמארט החדשה, תשכחו מכל מה שהכרתם

כלמוביל מתחילה בשיווק דגמי smart החדשים SUV, פרימיום 100% חשמליים. בשלב הראשון יושק בישראל ה-smart #1 שהוא SUV פרימיום חשמלי, עם טווח נסיעה של עד 440 ק"מ, טכנולוגיות מתקדמות ועיצוב אייקוני של מרצדס. מחיר השקה החל מ- 170 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כלמוביל, יבואנית מרצדס, יונדאי, ג'נסיס, מיצובישי ו-ORA ממשיכה את שיתוף הפעולה עם סמארט ומשיקה בישראל את דגמי ה-smart החדשים. מדובר בדגמי SUV, חשמליים, פרימיום, מרווחים עם 5 מושבים שמציעים פרשנות עדכנית לרוח המותג האייקוני ובהשראת מרצדס, שבאולמות שלה ישווק המותג בישראל.

Smart#1 החדשה (צילום דן בר דוב)
Smart#1 החדשה (צילום דן בר דוב)

דגמי  smart עברו שינוי מהותי מהמותג שהושק לראשונה ב-1998. בשלב הראשון יושק בישראל ה-smart #1 (סמארט האשטאג 1) ובמהלך שנת 2024 יושק דגם נוסף – ה-Smart #3 – שהוא SUV קופה חשמלי רחב ממדים.

ל-smart #1 נוכחות מרשימה עם מידות נדיבות ומרווחות, אורך של 4,270 מ"מ רוחב 1,822 מ"מ וגובה 1,636. היות ומבוסס על פלטפורמה חשמלית ייעודית, בסיס הגלגלים של הדגם הוא 2.75 וגדול מהמקובל ברכבים בקטגוריית רכבים משפחתיים.

ה-smart #1 מוצע עם חישוקי סגסוגת בקוטר 19 אינץ', לצד תאורת Led קדמית, דלתות ללא מסגרת חלון וידיות חשמליות שקועות. עיצוב הפנים מתחשב בנוחות הנוסעים לצד יעילות הנסיעה ומציע מסך מולטימדיה בגודל 12.8 אינץ', לוח מחוונים בגודל 9.2 אינץ', חלון גג, תאורת אווירה וחימום למושבים הקדמיים.

מצוידת בטכנולוגיה המתקדמת ביותר (צילום דן בר דוב)
מצוידת בטכנולוגיה המתקדמת ביותר (צילום דן בר דוב)

ה-smart #1 מגיע במספר רמות גימור – Premium, Pro+, Brabus ומהדורה מוגבלת (Launch Edition) שכמותה יוצרו רק 1000 רכבים בכל העולם. הדגם שמושק בישראל הינו בעל הסוללה הגדולה ביותר של דגמי ה-Smart#1 – סוללת MCM בהספק 66 קוט"ש עם יכולת טעינה מהירה AC 22kw, המאפשרת עד 428 כ"ס ויכולת להאיץ מ-0 ל-100 ב-3.9 שניות (בדגם ה-Brabus). דגם הפרו+ יעלה 175 אלף שח, הפרמיום 190 אלף שח דגם המהדורה המוגבלת 195 אלף שח וה Brabus יעלה 210 אלף שח (במסגרת תקופת ההשקה תינתן הנחה של 5000 שח נוספים)

נראית קטנה,אך מרווחת מאד גם מאחור (צילום דן בר דוב)
נראית קטנה,אך מרווחת מאד גם מאחור (צילום דן בר דוב)

בתכנון ה-smart הושקע מאמץ רב בטכנולוגיות מתקדמות לבטיחות ולרווחת הנוסעים ובהם:  חיישני נסיעה לאחור, מערכת אוטומטית להחלפת אורות גבוהים, מערכת לניטור עייפות הנהג, בקרה על שמירת הנתיב, ניתור שטחים מתים, זיהוי תמרורים, 7 כריות אוויר ועוד. זאת בנוסף למערכת חיישני חניה קדמית, מצלמה 360 מעלות, מערכה זחילה בפקקים ומערכת חניה אוטומטית.

דגמי ה-smart החדשים יוצגו במתחמים ייעודיים באולמות התצוגה של מרצדס. כמו כן, מערך השירות של מרצדס יתמוך בפעילות Smart בישראל על מנת לספק שירות וחוויית לקוח ברמה הגבוהה ביותר.

הסמארט מוצעת בארבע רמות גימור (צילום דן בר דוב)
הסמארט מוצעת בארבע רמות גימור (צילום דן בר דוב)

גילי פריאנטה, מנכ"ל רכבי היוקרה בכלמוביל, מציין: "נרגשים לקראת תחילת השקת ה-Smart בישראל. מדובר בבשורה רעננה לעולם הרכב, עם SUV פרימיום חדשני, שמתאים גם למשפחות ומציע לנהגים אפשרויות רבות, לצד עיצוב אופנתי ושלל מערכות בטיחות וטכנולוגיות חדשניות".

עיצוב מוקפד מבית מרצדס (צילום דן בר דוב)
עיצוב מוקפד מבית מרצדס (צילום דן בר דוב)

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן