Skip to content

חשודים נעצרו בחשד לסחיטת בעלי עסק באגם ניצנים

החשודים מפזורת אל עזאזמה, תל שבע ומושב קדרון נעצרו בחשד לביצוע עבירות של סחיטה באיומים. נתפס גם רכוש הכולל בין היתר, רכב יוקרה ורובה איירסופט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היחידה לאכיפה כלכלית (אכ"ל דרום) בלהב 433 ביחד עם לוחמי החטיבה הטקטית במג"ב ושוטרי מרחב נגב, עצרו הבוקר (שלישי) חשודים מפזורת אל עזאזמה בגין סחיטה באיומים ופינוי בכוח של בעלי בית עסק על שפת אגם ניצנים.
היחידה לאכיפה כלכלית פתחה בחקירה עם קבלת דיווח בגין סחיטה באיומים ופינוי בכוח של בעלי בית עסק על שפת אגם ניצנים ודרישה לתשלום עבור שהייה שלהם בבית העסק שבבעלותם. הרקע לחקירה הינו סכסוך כספי בין הקורבנות לבין שותפם העסקי. עוד עולה מהחקירה כי החשודים איימו מספר פעמים על הקורבנות.

צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל


רפ"ק יפעת הדרי על העצרים (צילום: משטרת ישראל)

היום החקירה הפכה גלויה ובמהלך מבצע מעצרים הבוקר, של בלשי אכ"ל דרום בשיתוף עם לוחמי היחידה הטקטית במג"ב ושוטרי מרחב נגב, נעצרו חשודים מפזורת אל עזאזמה, תל שבע ומושב קדרון בחשד לביצוע עבירות של סחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע, תקיפה ועבירות נוספות. במהלך החיפוש נתפס רכוש הכולל בין היתר; רכב יוקרה ורובה איירסופט. החשודים מובאים לחקירה במשרדי אכ"ל דרום בסיומה ובהתאם לממצאיה יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבימ"ש השלום בב"ש.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן