Skip to content

שני מותגי רכב סיניים חדשים לכלמוביל

כלמוביל תשווק את מותגי JAECOO ו-OMODA החדשים מבית Chery מותגים שיושקו בעולם במהלך 2024
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יבואנית הרכב כלמוביל, קיבלה את הזיכיון לשיווק בישראל של שני מותגים חדשים בעולם הרכב: JAECOO ו-OMODA מבית Chery. מותגים אלה מצטרפים למותגי הרכב של כלמוביל בהם מרצדס, יונדאי, מיצובישי, ג'נסיס, smart ו- ORA תחילת שיווק המותגים בישראל מתוכננת במהלך 2024.

JAECOO במהלך 2024 בישראל (צילום באדיבות היצרן)
JAECOO במהלך 2024 בישראל (צילום באדיבות היצרן)

JAECOO שיושק ראשון הינו במותג פרימיום שטח-עירוני ייעודי לשוק האירופאי, אשר יתמקד ברכבי SUV  עם טכנולוגיה מתקדמת ואיכות חומרים בסטנדרט עולמות היוקרה. בנוסף, הרכבים יציעו חווית נהיגה הכוללת יכולת שטח מרשימה עם מרווח גחון של 200 מ"מ וגם אפשרות הנעת 4X4 מתקדמת.

OMODA שיושק בהמשך השנה. הינו מותג SUV Lifestyle צעיר ותוסס המציג פתרונות טכנולוגיים חדשניים ועיצוב אופנתי, עתידני ומושך.

JAECOO ו-OMODA יתמקדו בשלב הראשון בדגמי SUV חדשניים ואלגנטיים בעלי 5 ו- 6 מקומות ישיבה. דגמי JAECOO ו-OMODA יציעו מגוון פתרונות הנעה החל מרכבי בנזין, היברידי ופלאג אין בעלי טווח חשמלי של עד כ- 160 ק"מ  ורכבים חשמליים BEV.

בשלב הראשון תשווק כלמוביל את ה- J7, דגם SUV משפחתי, יוקרתי ומוקפד, אשר אמור להציב סטנדרט חדש לרכב פנאי עירוני עם תכונות בטיחות יוצאות דופן וטכנולוגיות חכמות תוך שהוא משדר איכות וסגנון.

בין היתר, טכנולוגיית ARDIS (All Road Drive Intelligent System)  המציגה 7 מצבי נהיגה (נהיגה עירונית, נהיגת שביל, כביש מהיר, כביש גשום, חול, שלג, ובוץ לביצועים יציבים), ובנוסף  מצלמות פנורמיות של 540 מעלות שמאפשרות הבנה מלאה של הסביבה ותנאי תוואי השטח מתחת לרכב, מסך פיקוד ושליטה בגודל של 14.8 אינץ', מסך מרכזי בגודל 10.25 אינץ', תצוגת נתונים על גבי השמשה הקדמית (W-HUD), הנעה כפולה ועוד.

JAECOO שמה בראש סדר העדיפויות את הבטיחות עם כלי רכב המתוכננים לתקן Euro NCAP 5 כוכבים, מה שמבטיח הגנה מקיפה בכל תוואי שטח. לטיפול בחרדת טווח ה- J7, יציע טווח משולב של עד 1200 ק"מ ועד 88 ק"מ במצב חשמלי, המאפשר טעינה אחת ליומיים-שלושה.

בשלב השני צפויה כלמוביל להשיק בישראל את ה- SUV הגדול והמפואר J8 עם 6 מקומות ישיבה, יכולות מוגברת לשטח, ורמת נוחות ובטיחות גבוהה המשולבת בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים.

OMODA ו-JAECOO יושקו ב-35 שווקים חדשים בעולם בשנת 2024, כולל בריטניה, ספרד, איטליה ומדינות אחרות באירופה.

יניב שיראזי, מנכ"ל כלמוביל מציין כי "קבלת זיכיון השיווק של מותגי  JAECOO ו-OMODA  החדשים מהווה נדבך נוסף וחשוב בהתפתחות כלמוביל בשנים הקרובות, בהן תמשיך לבסס את מעמדה בשיווק כלי רכב בסגמנטים השונים. ליין הדגמים העתידיים של החברה יעשיר את פורטפוליו המוצרים וייתן מענה למגוון רחב של לקוחות וצרכים".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן