Skip to content

יונדאי אלנטרה היברידית עדכנית

כלמוביל מתחילה את שיווק היונדאי אלנטרה היברידית המעודכנת 2024. תכונות בטיחות נוספות וממשק משתמש טכנולוגי ומתקדם יותר. עיצוב חזיתי חדש דמוי כריש המעניק חזות רחבה ועוצמתית. עיצוב אחורי חדש במוטיב ה- 'H' עם פנסי LED . ארוכה יותר ב- 4 ס"מ ביחס לדגם היוצא. המחיר החל מ 170 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כלמוביל משיקה בישראל את מתיחת הפנים של יונדאי אלנטרה היברידית 2024; רכב המנהלים המשפחתי שהושק לפני כשנתיים ואשר מכר עד היום כ- 15,000 רכבים.

אלנטרה היברידית 2024 (צילום באדיבות היצרן)
אלנטרה היברידית 2024 (צילום באדיבות היצרן)

מתיחת הפנים כוללת חזית חדשה בעיצוב דמוי כריש אשר מעניקה לרכב מראה אגרסיבי ועמידה רחבה יותר, פנסי LED לנהיגת יום דקים יותר המשלבים פאנל דקורטיבי המחבר ביניהם (ברמת גימור Premium), גריל חדש בעל שני חלקים עם אלמנט מרכזי בצבע גוף הרכב, מסיט אוויר (דיפיוזר) אחורי עם אלמנט כסוף בצורת U רחבה, פגושים קדמיים חדשים, תאורת LED  קדמית מלאה בכל רמות הגימור, עיצוב חדש לגלגלי הסגסוגת וצבעים חדשים. בנוסף, האלנטרה המעודכנת ארוכה יותר וצמחה ב- 4 ס"מ ביחס לדגם הקודם, ל- 4.71 מטר.

בצד הבטיחות האלנטרה החדשה משתדרגת עם מספר תכונות מתקדמות: 8 כריות אוויר (לעומת 6 בדגם היוצא) אשר כוללות 2 כריות צד חדשות לנוסעים במושב האחורי, תזכורת חדשה לחגורת בטיחות מאחור, חיישני חניה קדמים מקוריים אשר מתווספים לחיישני החניה האחוריים (החל מרמת גימור Supreme), תוספת התראה ברטט בגלגל ההגה לסיוע בשמירה על נתיב ובנוסף גם התראה מהתנגשות ב"שטח מת" ולמניעת התנגשות בתנועה חוצה מאחור.

עיצוב הפנים גם הוא קיבל שדרוג אשר כולל פאנלים רכים חדשים לדלתות הקדמיות, צבעים חדשים, ריפודי עור חדשים ברמת גימור Luxury, עיצוב חדש ללוח המחוונים בגודל 4.2 אינץ' (ברמת גימור premium), תוספת של 2 שקעי USB C אחוריים לנוחות הנוסעים מאחור, תוספת של שקע USB C, שקע USB ו- 12v מקדימה ומשטח טעינה אלחוטי מעוצב מחדש.

לאלנטרה ההיברידית מערכת הנעה היברידית יעילה המספקת ביצועים מרשימים לצד חיסכון אופטימלי בדלק ופליטות מזהמים נמוכה. היא ממשיכה להציב סטנדרטים חדשים בבטיחות, בנוחות, באבזור ובצריכת הדלק בקטגוריית המכוניות המשפחתיות

יחידת ההנעה ההיברידית ביונדאי אלנטרה משלבת מנוע בנזין בעל נצילות אנרגטית גבוהה, מנוע חשמלי חזק ועוצמתי ותיבת הילוכים כפולת מצמד המעבירה את שילוב הכוח של המנועים בצורה חלקה ומהירה אל הגלגלים.

מנוע הבנזין GDI  בנפח 1.6 ליטר מסדרת גמא מספק 105 כ"ס ו-15 קג"מ ופועל בשיטת "מחזור אטקינסון". שיטת פעולה זו מבטיחה ניצול מרבי של בעירת הדלק בתא השריפה, כשבסיוע מערכת הזרקת דלק ישירה בלחץ גבוה נדרש פחות דלק בכל מחזור בעירה של המנוע ללא ירידה בתפוקה המרבית.

לצידו נמצא מנוע חשמלי חזק בהספק של 43.5 כ"ס ובעל מומנט של 17.3 קג"מ המתקבלים באופן מיידי. השילוב של שני המנועים יוצא תפוקה מרבית של 139 כ"ס ומומנט משולב של 27 קג"מ, כאשר מחשב ניהול חכם ממקסם את פעולת המנוע החשמלי במהירויות נמוכות ומשלב אותו לסיוע בתאוצה כדי להוריד עומס ממנוע הבנזין.

תשווק בשלוש רמות גימור ואבזור המחיר החל מ 170 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
תשווק בשלוש רמות גימור ואבזור המחיר החל מ 170 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

לרשות הנהג עומדת מערכת לבחירת מצבי נהיגה Drive Mode המאפשרת בחירה בין מצב נהיגה חסכוני לאפקטיביות מלאה או מצב נהיגה ספורטיבית לביצועים מרביים. בנוסף ישנו מצב Smart הלומד את אופי הנהיגה של הנהג ומתאים עצמאית את מצב הנהיגה האופטימלי בכל רגע נתון. כל אלו מאפשרים אלנטרה להציג צריכת דלק יוצאת דופן של 22.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת ולהשתייך לקבוצת זיהום 3, מה שהופך אותה למכונית חסכונית וידידותית לסביבה.

המנוע החשמלי של האלנטרה ההיברידית מוזן מסוללת ליתיום-יון פולימר המתקדמת בתעשיית הרכב בעלת קיבולת של 1.32 קילוואט שעה. טכנולוגיית ליתיום-יון פולימר מעניקה יכולת אגירה גבוהה במיוחד של אנרגיה לאורך יותר מחזורי טעינה. המשמעות היא שניתן להסתפק בסוללה קומפקטית וקלה שלא גוזלת מקום רב, ועדין לקבל ביצועי טעינה ופריקה מרביים ומהירים עבור המנוע החשמלי.  הסוללה נטענת על ידי מערכת בלימה רגנרטיבית, הממירה את אנרגיית הבלימה הקינטית לחשמל נוסף לסיוע בבלימת מנוע בירידות ממושכות כדי לשמור על אורך חיי הבלמים. יונדאי מעניקה אחריות מורחבת על הסוללה ל-7 שנים או עד 150 אלף ק"מ.

האלנטרה ההיברידית תשווק בישראל בשלוש רמות גימור הכוללות מפרט אבזור עשיר – ברמת גימור Premium, רמת גימור Supreme ורמת גימור Luxury המחיר החל מ 169.900שח.

אבזור פנים עשיר (צילום באדיבות היצרן)
אבזור פנים עשיר (צילום באדיבות היצרן)

לאלנטרה מערך מקיף של מערכות בטיחות אקטיביות, מערכות עזר והתרעה לנהג המבוססות על שילוב של מצלמה, רדאר וחיישנים היקפיים מנטרים את הסביבה והתנועה מסביב למכונית ומסייעים להימנע מהתנגשות באופן אקטיבי על ידי הפעלת מערכות הבלימה וההיגוי בעת הצורך. במבחני הריסוק של NTHSA (המנהל הפדרלי לבטיחות בדרכים) זכתה האלנטרה לדירוג מרבי של 5 כוכבי בטיחות. איגוד חברות הביטוח האמריקאי IIHS העניק לאלנטרה החדשה את הציון המרבי בכל הפרמטרים במבחני הריסוק שערך והעניק לה את תואר Top Safety Pick.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן