Skip to content

הדרך הנכונה להתקין כספת ביתית

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לא מעט אנשים בוחרים כספת פרטית לביתם על מנת לספק את ההגנה הטובה ביותר לפריטים יקרין שונים שהם שומרים בבית או לסכום משמעותי של כסף שהם שומרים בבית. המטרה שלהם היא להבטיח כי גם במקרה של פריצה לבית, הדברים היקרים שלהם יהיו מוגנים ולא יגנבו וכן, גם במקרה שתפרוץ שריפה או דליקה בבית חלילה, הכספת עדיין תגן על מה שמאוחסן בה. אם החלטתם להתקין כספת בביתכם או בבית העסק שלכם, חשוב שתעשו את זה בצורה נכונה, על מנת שהכספת אכן תענה על הייעוד ועל המטרות שלה. במאמר הבא תקבלו את כל המידע על התקנה של כספת.

כיצד תרכשו כספת בצורה נכונה?

אם אתם מעוניינים לרכוש כספת ביתית, עליכם לבדוק מהן הדרישות של חברת הביטוח שבה אתם מבטחים את ביתכם ואת התכולה של הבית שלכם במידה ויש לכם ביטוח שכזה. לחברות ביטוח לרוב יהיו דרישות רבות ומפורטות הנוגעות לכספת הביתית שלכם לרבות תקן הבטיחות של הכספת, המשקל שלה, מנגנון הנעילה שלה, הגודל שלה ועוד ולכן, קודם כל כדאי לבדוק מהן הדרישות של החברה שכן, אם לא תפעלו בהתאם להוראות של החברה, במקרה של פריצה לביתכם, אם יגנבו גם את מה שמצוי בתוך כספת החברה עלולה שלא לפצות אתכם בשל העובדה שלא עמדתם בתנאים בכל הנוגע לכספת.

כמובן שחשוב מאוד לבחור בספק אמין ומקצועי בכל הנוגע לרכישת הכספת. התקשרות עם ספק או עם יתרן של כספות אמין ומקצועי, יבטיחו לכם כי הכספת שתרכשו תהיה איכותית ותענה על המטרות שלה בצורה הטובה ביותר. כמובן שספק אמין גם ילווה אתכם בכל מקרה של תקלה או בעיה כלשהי בכספת ולכן, לא כדאי לוותר על זה.

ישנם מקרים שבהם ניתן לייצר כספות בהתאם להזמנה אישית ועל כן, אם לא מצאתם כספת שמתאימה לכם, כדאי שתבחנו את האופציה של כספת בהזמנה אישית.

צילום: FreePik

מה צריך לדעת על התקנת כספת?

בכדי להתקין כספת בצורה הטובה ביותר, בין אם בביתכם הפרטי ובין אם בבית העסק שלכם או במשרד, הדבר הראשון והחשוב ביותר שכדאי לכם לעשות הוא להתייעץ עם איש מקצוע שמכיר היטב את התחום לגבי הכספת שמתאימה למקום ולצרכים הספציפיים שלכם. לכל כספת יש נקודת תלייה על הקיר, נקודת הנחה על הרצפה, אפשרות להניח אותה בתוך ארון ועוד וחשוב מאוד להבין עוד טרם בוחרים בכספת, איך צריך להתקין אותה בדיוק.

כמו כן, כיום ניתן למצוא כספות במגוון רחב של סוגים וגדלים ולכן, חשוב מאוד לבחור גם את סוג הכספת המתאים לכם אשר יספק לכם הגנה מקסימלית על מה שיאוחסן בכספת וגם את גודל הכספת הרלוונטית. לרוב כאשר מדובר על כספת לבית פרטי, לא כדאי לבחור בכספת גדולה מדי שכן, לא פעם אין באמת מספיק מקום לאחסן אותה ולכן, חשוב מאוד לבדוק איזה מידות כספת יתאימו לביתכם.

התקנה נכונה של כספת

בשונה מפריצת הכספת, התקנה שלה דורשת מתן תשומת לב לכמה דברים חשובים ביותר הנוגעים למקום שאתם מעוניינים למקם אותה ועוד.

התקנה של כספת חייבת להתבצע בצורה הטובה ביותר. בכדי להתקין אותה בצורה נכונה אין ספק שיש לבחור בכספת שמתאימה לצרכים האישיים שלכם. עליכם לבחור את האופן שבו אתם רוצים להתקין את הכספת- אם אתם רוצים להתקין אותה בקיר, חפשו את המקום האידיאלי שבו אפשר להתקין אותה באחד מחדרי ביתכם, כאשר חשוב מאוד שהמקום יהיה דיסקרטי ולא גלוי לעין. כמו כן, בחרו כספת במידות המתאימות למקום שבו היא צריכה להיות מותקנת.

אם מדובר על כספת שיש צורך לתלות על הקיר, לרוב הדבר יתבצע באמצעות הברגה ולעיתים גם תוך כדי שימוש בבטון. חשוב לבחור באיש מקצוע מנוסה אשר יודע כיצד להתקין כספות בצורה הטובה יותר. בסופו של דבר, הכספת חייבת להיות יציבה על הקיר ולכן, לא כדאי שתנסו להתקין אותה באופן עצמאי, אלא כדאי שתבחרו באיש מקצוע שיודע כיצד לבצע את העבודה בצורה נכונה ואיכותית, לתלות את הכספת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן