Skip to content

אלפים צועדים יחד עם בני משפחות החטופים בצעדת ״מתאחדים לשחרור החטופים.

היום הצעדה תגיע לירושלים, שם יקיימו המשפחות עצרת הזדהות ענק. שורדי השבי: לואיס הר, פרננדו מרמן, קלרה מרמן וגבריאלה ליימברג הגיעו לתמוך בצעדה: ״נמשיך לצעוד יחד עם כל עם ישראל עד להחזרת כולם". שורדת השבי קלרה מרמן במסר לראש הממשלה וקבינט המלחמה: ״היינו שמה והסכנה בשבי היא מיידית. הדרך ארוכה ומתישה והגוף והנפש עדיין כואבים. […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בצל השיחות בקהיר: צעדת "מתאחדים לשחרור החטופים" הגיעה אל יומה הרביעי והאחרון בדרך לעצרת המרכזית בירושלים. שורדי השבי קלרה מרמן, לואיס הר שלג וגבריאלה ליימברג הצטרפו לצעדה אל עבר עיר הבירה בירושלים. שורדי השבי ומשפחות החטופים העבירו מסר לראש הממשלה וחברי קבינט המלחמה: "עליכם מוטלת המשימה להביא להסכם עכשיו, אסור לכם לוותר על אף אחד. להחזיר את כולם כולל כולם".

מימין לשמאל: קלרה מרמן, לואיס הר, פרננדו מרמן, גבריאלה ליימברג (צילום מטה המשפחות)
מימין לשמאל: קלרה מרמן, לואיס הר, פרננדו מרמן, גבריאלה ליימברג (צילום מטה המשפחות)

קלרה מרמן שורדת השבי חמאס: אנחנו היינו שמה, אנחנו יודעים מזה. יום ועוד יום. אני גם יודעת מזה להיות פה ולהילחם על שובם. באנו לכאן היום בכדי לתת לכם כוח להמשיך לצעוד ולהמשיך לדרוש ולהילחם שיחזירו את כולם עכשיו. הדרך ארוכה ומתישה והגוף והנפש כואבים. באנו לכאן היום כי יש תקווה. הדרישה המשותפת שלנו היא תקווה ואור. לא נוותר ונמשיך לצעוד אתכם עד שכולם יחזרו. יחד עם כל עם ישראל, נחזיר את כולם כולל הנרצחים. את כולם עכשיו".

רוני אדר, אחות של תמיר אדר ז"ל: (צילום מטה המשפחות)
רוני אדר, אחות של תמיר אדר ז"ל: (צילום מטה המשפחות)

רוני אדר, אחות של תמיר אדר ז"ל: "אחי נרצח בשביעי לעשירי וגוםתו עדיין שמה. תודה לעם ישראל על התמיכה וחשוב שהם ידעו שזה לא לבד. כמו שזה קרה בבית שלי, זה היה יכול לקרות לכל בית אחר במדינה. קוראת לכולם להגיע לעצרת הערב ולתמוך בנו".

נדב רודאיף, הבן של ליאור רודאיף (צילום מטה המשפחות)
נדב רודאיף, הבן של ליאור רודאיף (צילום מטה המשפחות)

נדב רודאיף, הבן של ליאור רודאיף: "תודה לכולם שאתם פה ושאתם מראים לנו שלבחור בחטופים זה לא רק במילים, זה גם במעשים. הצעדה הזו כל כך משמעותית וההימצאות של כל העם והציבור הוא מדהים. משפחות החטופים הם לא האויב, האויב הוא ארגון החמאס והאיסלאם הקיצוני. צריך להחזיר את כולם עכשיו".

ח"כ מיקי לוי ממפלגת יש עתיד: (צילום מטה המשפחות)
ח"כ מיקי לוי ממפלגת יש עתיד: (צילום מטה המשפחות)

ח"כ מיקי לוי ממפלגת יש עתיד: "נגמרו המילים ואזל הזמן בשעון החול. מדינת ישראל כשלה בלהגן עליכם. מי שכשל בהגנה, צריך לשלם מחיר יקר להשבתם הביתה מיד. החברה הישראלית לא תסלח לעצמה אם הם לא יחזרו הביתה. אני מבטיח בשמי ובשם סיעתי שנעשה הכל בכדי להחזיר אותם הביתה מיד".

יורם שמעון, ראש המועצה מבשרת ציון: (צילום מטה המשפחות)
יורם שמעון, ראש המועצה מבשרת ציון: (צילום מטה המשפחות)

יורם שמעון, ראש המועצה מבשרת ציון: "זו זכות גדולה וענקית לארח את משפחות החטופים. כולנו שותפים למאבק לשחרור כולם, כולל החטוף אלקנה בוחבוט תושב העיר. 134 חטופים נמצאים במנהרות כבר 5 חודשים אצל הנאצים הארורים של החמאס. האחריות מוטלת על הקבינט ועל הממשלה ששלחה את התושבים והחיילים לגור בדרום. רק הם צריכים לעשות הכל בכדי לשחרר את כל החטופים עכשיו".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן