Skip to content

אישום: ביצע מעשים מגונים ומעשה סדום בקטינים במלון המפונים

על פי האישום תושב קריית שמונה, ביצע מעשה סדום ומעשים מגונים בקטינים, הן בביתו בעיר והן במהלך שהותו במלון מפונים בהרצליה, כאשר הוא מבצע את העבירות בקטינים המפונים מביתם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום בגין מעשה סדום ומעשים מגונים בקטינים, הוגש הבוקר (ראשון) על כנגד תושב קריית שמונה. מכתב האישום אותו  הגישה פרקליטות המדינה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, עולה כי על פי החשד, ציון ונונו (64), תושב קריית שמונה, ביצע מעשה סדום ומעשים מגונים בקטינים, הן בביתו בעיר והן במהלך שהותו במלון מפונים בהרצליה, כאשר הוא מבצע את העבירות בקטינים המפונים מביתם. מכתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד אפרת רותם מפרקליטות מחוז ת"א, עולה כי בין השנים 2021-2014 חברו של ונונו נהג להתארח בסופי שבוע בביתו של ונונו, יחד עם בנו הקטין, יליד 2008. בהזדמנויות רבות בתקופה זו ישנו הקטין וונונו יחד, ובעת שהיו במיטה היה מבצע ונונו בקטין מעשי מגונים. לאחר שהגיע הקטין לגיל בר מצווה, ביקש ממנו ונונו להגיע אליו לבד לביתו והמתין לו כשהוא עירום. לאחר שהגיע אליו הקטין, ביצע בו ונונו מעשים מגונים, מעשה סדום וכן הנחה אותו שלא יספר לאימו על שקרה אלא שיאמר לה בכזב שהלך לחבר. בהמשך לכך, עד לשנת 2023, ונונו נהג לשלוח סרטונים בעלי תוכן מיני לקטין ומסרונים בהם היה מפציר בו להגיע לביתו. כאשר הקטין, הה מגיע, ונונו היה מבצע בו מעשים מגונים ומעשי סדום.

צילום אילוסטרציה (הדמיה): FreePik לשימוש חופשי ולפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

לקריאת כתב האישום לחצו כאן

במקרה אחר, ובמספר הזדמנויות שונות, כאשר הנאשם שהה במלון המפונים, הוא הזמין לחדרו קטינים ילידי 2018 ו-2017, ששהו במלון עם משפחותיהם המפונות גם כן. ונונו היה פונה לקטינים כאשר הם נמצאים לבדם, נוהג להציע להם סוכריות ומביאם לחדרו, שם ביצע בהם מעשים מגונים. בבקשת המעצר, ציינה עו"ד רותם כי "מסוכנותו של המשיב מתעצמת נוכח העובדה כי המשיב פיתה את הקטינים באמצעות ממתקים על מנת להגיע לחדרו ולשהות עימו ביחידות, וזאת בשעה שהוריהם של הקטינים שוהים עימו במלון תקופה ממושכת בשל היותם מפונים בעקבות המלחמה."
כתב האישום מייחס לונונו עבירות של מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו ארבע עשרה שנים, מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו שש עשרה שנים, מעשה סדום בקטין שטרם מלאו לו שש עשרה שנים שלא בהסכמתו החופשית, מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו שש עשרה שנים שלא בהסכמתו החופשית, גרם מעשה סדום בקטין שטרם מלאו לו שש עשרה שנים שלא בהסכמתו החופשית.
עו"ד ענבר קינן שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את ונונו מסרה כי:"מדובר באדם עם הנמכה קוגנטיבית, שבמשך שנים היה במסגרות שמותאמות למצבו. בית המשפט קיבל את בקשתנו והפנה אותו לוועדת אבחון לאנשים עם מוגבלויות. אנו נמתין לקבלת חוות הדעת."

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן