Skip to content

יום הולדת עצוב לחטופים בכנסת ישראל

משפחות החטופים ציינו הבוקר בכנסת את ימי ההולדת של שלמה מנצור (86) ושל דורון שטיינברכר (31) שנמצאים בשבי החמאס סימונה, אמה של דורון: "במקום להתאסף כולנו יחד לחגוג לה יום הולדת, מקריאים בשמי את המכתב שכתבתי לה״. משפחת מנצור: "אנו מתפללים כל הזמן ומקווים שאתה מצליח לשרוד את הקשיים והזוועות בשבי"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

164 ימים בהם מוחזקים החטופים במנהרות החמאס, בתנאים מחפירים המסכנים את חייהם בכל רגע ורגע. היום (ב׳), משפחות החטופים הגיעו לכנסת ישראל וציינו את יום הולדתם של שניים מהחטופים. שלמה מנצור, החטוף המבוגר ביותר, שציין אתמול 86 בשבי. דורון שטיינברכר, מציינת היום את יום הולדתה ה-31 בשבי החמאס.

יום הולדת עצוב (צילום מטה המשפחות)
יום הולדת עצוב (צילום מטה המשפחות)

סימונה שטיינברכר, אמה של דורון: ״היום, 18.3.2024, התינוקת שלי, המתנה שלנו, מציינת יום הולדת. היום לפני 31 שנה קיבלנו את התינוקת שלנו, המתנה שלנו, הבת הקטנה שלנו. במקום להתאסף כולנו יחד לחגוג לה יום הולדת, אתם מקריאים את המכתב הזה ממני, כי הבת שלי, כבר 164 ימים בשבי החמאס. התינוקת שלי, 164 ימים בשבי החמאס, במרתפי החמאס ואני לא יודעת מה עובר עליה. אני כל כך רוצה לחבק אותה! לחבק חזק חזק ולא להרפות!״

יום הולדת עצוב (צילום מטה המשפחות)
יום הולדת עצוב (צילום מטה המשפחות)

משפחתו של שלמה מנצור: ״אבא'לה, אבוש – שלמה מנצור היקר והאהוב שלנו, ביום זה אנו מבקשים לשלוח לך את מיטב הברכות והאיחולים לרגל יום הולדתך. שתדע שאתה חסר לכולנו ברמות שאי אפשר בכלל לתאר במילים. אנו מתפללים כל הזמן ומקווים שאתה מצליח לשרוד את הקשיים והזוועות בשבי".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן