Skip to content

SERES מותג היוקרה הסיני הצומח

SERES נמצאת היום בין 5 המותגים המובילים בסין בתחום רכבי היוקרה; צפויה להשיק 6 דגמים חדשים ביניהם – 7 SERES וספינת הדגל 9 SERES
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

SERES הציגה השבוע את אסטרטגיית הצמיחה שלה בתחום רכבי היוקרה, יצרנית הרכב הסינית הצהירה כי בכוונתה להקים רשת גלובלית למכירה ושירות עבור רכבי היוקרה שישווקו ברחבי העולם. נכון להיום החברה מוכרת ביותר מ-20 מדינות ברחבי העולם, וצפויה להרחיב את פעילותה לעד 30 שווקים נוספים במדינות נוספות, דבר שיביא את הנוכחות הגלובלית של סרס לכ-60 שווקי רכב מרכזיים עד לסוף השנה הנוכחית.

seres 9 (צילום באדיבות היצרן)
seres 9 (צילום באדיבות היצרן)

SERES מצהירה כי תייצא לרחבי העולם מסין כ-50 אלף מכוניות עד לסוף שנת 2024. עד לשנת 2026, SERES מתכוונת להגביר את הקצב ולייצא 200 אלף מכוניות בשנה כשהיעד ארוך הטווח, הוא לייצא חצי מיליון מכוניות עד לשנת 2030.

SERES מציינת כי על פי נתוני המכירות מתחילת השנה בסין, על פי נתוני ה-CPCA – China Passenger Car Association's מתחילת שנת 2024, SERES היא אחד מחמשת מותגי היוקרה הנמכרים ביותר בסין, יחד עם מותגי יוקרה וותיקים כמו אאודי, ב.מ.וו. ומרצדס.

SERES מתכוונת להשיג את היעדים שלה באמצעות השקת 6 דגמי SUV יוקרתיים חדשים במהלך שנת 2024 שישתייכו ל-3 קבוצות דגמים. הדגמים החדשים של SERES מכוונים ישירות לשוק הפרימיום, עם עיצוב חיצוני מודרני, מרווח פנים נוח וורסטילי, רמת גימור גבוהה, מרווח פנים גדול, ביצועים מעולים, תצורות יוקרה מגוונות ושילוב טכנולוגיות חכמות להעצמת חוויית השימוש והגברת הבטיחות. הדגם הראשון והמעניין ביותר הוא SERES 9 – שתהיה ספינת הדגל של החברה. בנוסף, החברה תשיק לשווקי הייצוא ברבעון השני של 2024 את 7  SERES- מכונית SUV שתהיה דרגה מעל ה-5 SERES המוכרת גם בישראל. משלושת משפחות הדגמים הללו, SERES תשווק מחוץ לסין 6 דגמים שונים המתאימים לעולמות שונים – שימוש אינדיבידואלי, שימוש משפחתי ושימוש עסקי.

seres מבט פנים (צילום באדיבות היצרן)
seres מבט פנים (צילום באדיבות היצרן)

9 SERES ספינת הדגל של החברה מוגדרת על ידי החברה כ- full-size luxury SUV. המכונית תציג את כל טכנולוגיות הקצה של החברה עם תא נוסעים שיצויד ב-10 מסכים. מערכת תאורה חכמה. תא הנוסעים בגודל עצום של 3.04 מ"ר עם רצפה שטוחה ויאפשר מרווח ישיבה נדיב של 2.725 מטרים שיאפשרו הצבה של 6 כורסאות נוסעים כולל מושב הנהג. המכונית תצויד בנוסף במערכת AR-HUD – מערכת מציאות רבודה שתקרין אינפורמציה על השמשה הקדמית ברזולוציית K2. המערכת יכולה להקרין מידע בגודל של עד 75 אינץ' לטווח של עד 8.5 מטר, בשילוב תצוגה של 3 מסכים נפרדים על לוח המחוונים ה-9 SERES מבטיחה להעניק חווית ניווט סוחפת ולהציב סטנדרטים טכנולוגיים גבוהים לכלל תעשיית רכבי היוקרה החשמליים.

בבסיס ה-9 SERES שלדת סגסוגת אלומיניום, מתלי אוויר אדפטיביים ותצורות נוספות ותעניק חווית נהיגה פורצת דרך. בתחום הבטיחות, הרכב יצויד ב-9 כריות והמרכב שלו ייוצר על ידי מכונות יציקה מהשורה הראשונה בעומס של 9000 טון. הדגם הכולל מנוע הארכת טווח יעניק צריכה של 6.9 ליטר ל-100 ק"מ וטווח נסיעה עצום של 1,400 ק"מ.

SERES המתמחה בייצור רכבי SUV חשמליים תתחיל בשיווק במהלך הרבעון השני של 2024 את SERES 7 דגם מאובזר ומרווח יותר מה-5 SERES. הדגם מוגדר על ידי החברה כ- premium range-extended comfort SUVהמשלב מרחב נדיב מאוד עם נוחות ורמת בטיחות גבוהה במיוחד. ה-7 יוצע בשתי גרסאות – האחת עם 5 מושבים מרווחים מאוד והשנייה עם תצורה של 6 מושבים. במושבים ניתן למצוא מערכות עיסוי מלאה לגב עם 8 נקודות עיסוי, בשילוב עם מצב camping bed ליצירת חוויית נסיעה בלתי ניתנת להשוואה למכוניות אחרות.

seres 7 (צילום באדיבות היצרן)
seres 7 (צילום באדיבות היצרן)

 

ה-7 SERES אימץ פילוסופיית בטיחות הוליסטית. חלקים מהמרכב מיוצרים בטכנולוגיה זהה לייצור צוללות. בגזרת הבטיחות, הרכב מצויד ב-8 כריות אוויר וטכנולוגיית בידוד חום לסוללת הרכב.

עיצוב חלל הפנים שואף לאסתטיקה אולטימטיבית, עם דלתות חשמליות, סוככי שמש חשמליים, אפשרות לטעינה מהירה ותצורות יוקרה ופונקציות מפנקות המשקפות את איכות הפרימיום של ה-SUV החדש לבית SERES.

seres 5 (צילום באדיבות היצרן)
seres 5 (צילום באדיבות היצרן)

ה-5 SERES צפוי לצאת בגרסה חדשה ומעודכנת. ב-SERES מגדירים את הSUV 5- ספורטיבי, אינטיליגנטי עם ביצועים מרשימים וחלל פנים יוקרתי ומעודכן. בשורת הגרסאות לדגם החדש, תצא גם הגרסה הספורטיבית –  sacer falcon המצוידת בשני מנועים חשמליים, הנעת ל-4 גלגלים ויכולת להגיע ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות ל-100 קמ"ש. גרסה נוספת עם מנוע הארכת טווח מספקת פתרון לכל לקוח בעל "חרדת הטווח" עם טווח נסיעה של 1,455 ק"מ. סוללת 40 kWh מספקת בדגם הזה טווח של 260 ק"מ על טהרת החשמל.

SERES ציינו כי הסוללה של ה-5 עברה מבחני בטיחות מקיפים כולל חשיפה לרטיבות קיצונית ומבחני ניקוב אגרסיביים. בנוסף, ה-SUV כולל מערכת בטיחות פאסיבית מהשורה הראשונה. בחברה מציינים בנוסף, כי בנו את הרכב בהתאמה לתנאי מזג אוויר קיצוניים כמו אזורים חמים או אזורים קרים במיוחד, כל זאת על מנת שיהיה אמיד, אמין ובעל יכולת לשרת נאמנה לקוחות בכל מקום בעולם.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן