Skip to content

פסח כבר באוויר בואו נכין את הבית פרפקט עם המותג הפרטי של חצי חינם

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פסח כבר באוויר בואו נכין את הבית פרפקט עם המותג הפרטי של חצי חינם

עונת האביב בפתח, השקדיות פורחות והמרוץ לנקות לפני פסח בעיצומו, אך בתוך העומס של החיים אנחנו לא תמיד יודעים מתי הזמן הטוב ביותר להתחיל ולנקות את הבית. כל השנה אנו אוגרים ושומרים חפצים, בגדים ופריטים שונים, ואז מגיע הרגע למיין, להפריד ולהיפרד לנצח. במאמר זה ניקח אתכם צעד צעד כיצד תכינו את הבית לפסח באופן הטוב ביותר.

ניקיון המטבח מתי כדאי להתחיל?

המטבח מוכר כאחד החדרים העמוסים ביותר בבית, יש בו תנועה רבה והוא משמש להכנת מזון ושתייה שלא פעם גוררים לכלוך ובלגן לא קטן. כדי לנקות את המטבח כראוי באופן כללי אתם זקוקים למגוון לא מבוטל של מוצרי ניקיון שונים, כאשר לכל אחד מהם תפקיד אחר. תוכלו לעשות זאת באמצעות מגוון מוצרי ניקיון לבית של המותג הפרטי PERFECT מבית חצי חינם. הרשת מציעה מגוון עצום של מוצרים במחירים אטרקטיביים ומומלץ לבדוק אותם לפני שאתם רוכשים את המלאי הבא של מוצרי ניקיון לבית.

את ניקיון המטבח כדאי להתחיל כשבועיים לפני החג כיוון שעדיין אוכלים בו חמץ ממש עד הרגע האחרון. תוכלו להתחיל עם ארונות המטבח שבהם יש סירים ומחבתות, תבלינים, כלים שאינם בשימוש יומיומי, מיון וסידור של חפצים שונים, סידור ארון המזווה והוצאת מוצרי החמץ הסגורים לשקית נפרדת. את התנור, הטוסטר, המצנם, הכיריים, המקרר והמיקרוגל נמליץ לכם לנקות ממש יום יומיים לפני החג.

ניקיון החדרים והמקלחת: איך נשתלט על הבלגן?

חדרי הרחצה בבית, בפרט אם יש בהם ילדים קטנים, נוטים להתבלגן לא פעם ואף נראים כמו אזור מלחמה לפעמים. כדי להימנע ממצב זה, מומלץ לאחסן את הצעצועים של הילדים בסלסילות מחוררות כך שהמים ירדו ולא יצטבר עובש וכך הם גם יהיו מסודרים. את הכביסה המלוכלכת להקפיד להכניס לסל הכביסה ולא לזרוק על הרצפה, הקפידו שתמיד יהיה שטיח או מגבת רגליים כדי שהרצפה לא תירטב ותתלכלך שבעתיים, ובאופן כללי מומלץ להחזיק מגב ומטלית רק ליתר ביטחון שתיווצר שלולית.

מוצרי ניקיון וטואלטיקה ניתן לאחסן בארונות האמבטיה בתוך סלסילות קטנות שמייצרות הפרדה בין המוצרים השונים, הקפידו לתלות את המגבות במרווחים כך שיוכלו להתייבש ולא יהיה ריח טחוב בחדר הרחצה וכמובן לפתוח תמיד חלון כדי שיצאו האדים ולא יתפתח עובש במקומות שונים בחדר הרחצה.

צילום: חצי חינם

5 טיפים לבית פרפקט עם המותג הפרטי PERFECT של חצי חינם

הכירו את Perfect המותג הפרטי של רשת חצי חינם המציע לכם מגוון עשיר של מוצרי ניקיון שתוכלו להשתמש בהם כבר בחג הפסח הבא עלינו לטובה, הרי הם לפניכם:

  1. הקפידו לנקות ולשפשף היטב את הברזים הן בכיור במטבח והם בחדרי השירותים והרחצה כדי לשמור אותם מבריקים ונוצצים כמו ביום שנקנו. תוכלו לעשות זאת באמצעות סקוטש דק ותרסיס להסרת אבנית של המותג.
  2. מוצרי ניקיון לבית שחשוב שיהיו לכם לשם ניקוי הבית באופן יסודי ובפרט את חדר האמבטיה והשירותים הם אקונומיקה שאותה מומלץ להתיז ולהשרות כעשרים דקות לחיטוי יסודי, לפני שאתם שוטפים עם הרבה מים ומנגבים.
  3. כדי לשמור על בית נקי ומבריק מומלץ לרכוש תרסיס רב תכליתי שניתן להתיז על גבי מראות וחלונות. הדרך הטובה ביותר לנגב אותם מבלי להשאיר סימנים היא עם מגבות נייר שגם כן יש למותג.
  4. כדי לנקות באופן יעיל את ארונות הבית ומשטחים שונים ועדינים, מומלץ להצטייד במטלית מיקרופייבר רכה שלא תשרוט או תפגע בהם.
  5. כדי לשטוף את הרצפה באופן יסודי ולהבטיח כי היא תבריק, מומלץ לשטוף אותה עם מטלית מיקרופייבר לרצפה ונוזל לניקוי רצפות בניחוח האהוב עליכם, אחר כך לגרוף את כל המים ולסיום לייבש את הרצפה עם מטלית מיקרופייבר חדשה ויבשה לגמרי שלא תשאיר ולו סימן אחד על הרצפות הנקיות שלכם.

כדי להינות מכל המוצרים שחצי חינם מציעה, היכנסו לאתר, או לאחד משבעת סניפי הרשת

שני סניפים בחולון: המרכבה 31 וסניף הכישור 22

שלושה סניפים בראשון לציון: משה לוי 8, לחי 16 ובהכשרת הישוב 3

סניף אחד בפתח תקווה: באם המושבות, ראשון לציון 1

סניף אחד בהוד השרון: מתחם שרונים, הרקון 2 הוד השרון.

מחכים לראותכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן