Skip to content

שלושה מפגינים נדרסו בקפלן בעת ההפגנה – עד ראייה: הנהג שעט לעבר המפגינים

במהלך ההפגנה בקפלן, נפצעו שלוש נשים באירוע הדריסה. כוח קפלן: אנו עדים לאירוע דריסה בתל אביב. לא רק הדם של 1,400 נרצחים על הידיים של הממשלה הזאת, אלא גם דמם של הפצועים כעת בתל אביב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שלושה מפגינים נדרסו הערב (מוצ"ש) ברחוב שאול המלך בתל אביב, סמוך למוקד המחאה נגד הממשלה ולמען החזרת החטופים, על ידי נהג שסירב להישמע להוראות השוטרים. צוות מד"א פינה אותם לבית החולים איכילוב, שעדכן כי אחד מהם במצב קשה, והיתר במצב קל. מהמשטרה נמסר כי בהמשך לדריסה של מפגינים על דרך נמיר בסמוך למחאה שמתקיימת בת"א, בשלב זה ידוע כי נהג רכב פגע תוך כדי נסיעה ב-3 אזרחים והמשיך בנסיעה עד שנעצר ע"י השוטרים. האזרחים שנפגעו מקבלים טיפול רפואי והנהג יועבר לחקירה".

צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה


רגעי הדריסה (צילום: איתי רזיאלי ולפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)


דרור סלעית מתאר את רגעי הדריסה (צילום: ציפי מנשה)

מעצר הדורס (צילום: משטרת ישראל)
האירוע אירע לאחר ההפגנה בצומת קפלן בתל אביב בנוכחות עשרות אלפים ובהם משפחות חטופים שדורשות עסקה, וארגוני מחאה שקוראים להחלפתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. הערב, לראשונה מאז 7 באוקטובר, אישרה המשטרה למפגינים לקיים הערב את ההפגנה בצומת קפלן עצמו (כיכר הדמוקרטיה), שצמוד לירידה לנתיבי איילון. במשטה טענו כי "בתום המחאה רוב המוחים התפזרו בשקט וללא אירועים חריגים. מנגד, אלא שאז "קבוצת מפירי סדר החליטו בתום המחאה שאושרה להתפרע ולהפר את הסדר, תוך הבערת מדורות על הכביש ותקיפת שוטרים" וכי "במהלך התקיפה נפצעה שוטרת מג"ב שנזקקה לטיפול רפואי לאחר שחטפה אגרוף בפניה ע"י מפגין". אישה מנוסעות הרכב זעקה לעבר המפגינות: "שרמוטה", ואילו הנהג התעמת עם המפגינים. מטעם המפגינים – כוח קפלן נמסר: "שעות ספורות לאחר שמירי רגב הסיתה נגד כוח קפלן, אנו עדים לאירוע דריסה בתל אביב. לא רק הדם של 1,400 נרצחים על הידיים של הממשלה הזאת, אלא גם דמם של הפצועים כעת בתל אביב. ממשלת חורבן הבית חייבת ללכת, ועם ישראל נחוש לנצח במאבק על עתיד המדינה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן