Skip to content

משפחות החטופים " את אלעד היה צריך להביא בחיים הביתה"

על רקע החדשות הקשות על רציחתו של אלעד קציר ז״ל בשבי חמאס, התקיימה הערב הצהרה מיוחדת של משפחות החטופים בכיכר החטופים ״קבינט המלחמה וראש הממשלה, זמן הפציעות נגמר מזמן. יש עסקה על השולחן - אי אפשר לחכות לתנאים טובים יותר, עבור החטופים המצב רק מתדרדר מיום ליום. אין ברירה אלה להחזיר את כולם! עכשיו!״
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הערב, יום לפני ציון חצי שנה בה נמצאים 133 חטופים בשבי חמאס, משפחות החטופים מסרו הצהרה לתקשורת בכיכר החטופים.

אסתר בוכשטב, אימו של החטוף יגב בוכשטב (צילום דן בר דוב)
אסתר בוכשטב, אימו של החטוף יגב בוכשטב (צילום דן בר דוב)

‏‎אסתר בוכשטב, אמו של החטוף יגב בוכשטב: ״אנו חיים בחוסר ודאות למצב יקירנו. חצי שנה אנחנו בסיוט שהתחיל באותה שבת ארורה בשעה 06:29, סיוט מתמשך שמרגע לרגע רק נהיה רע יותר. אנחנו פה דואגים, כואבים, נלחמים, אבל החטופים, בני משפחותינו נמצאים בגיהנום החמאס, בתנאים לא אנושיים. מה עוד אתם צריכים כדי להבין את התופת שבבני משפחותינו עברו ועוברים בידי החמאס. מה עוד צריך כדי להבין שאי אפשר עוד לחכות עד להתמשכות המשא ומתן, הבשורה הקשה על אלעד הוכיחה לשוב כי אין עוד יום אחד אפילו לחכות. אנחנו דורשים שהמדינה תעשה הכל כדי להגיע לעסקה, להחזיר את החיים לשיקום ואת הנרצחים לקבורה״.

ניסן קלדרון, אחיו של החטוף עופר קלדרון, לצד אשתו שרון (צילום דן בר דוב)
ניסן קלדרון, אחיו של החטוף עופר קלדרון, לצד אשתו שרון (צילום דן בר דוב)

ניסן קלדרון, אחיו של החטוף עופר קלדרון: ״לפני 183 יום נחטף מביתו אחי, עופר יחד עם שניים מילדיו – סהר וארז. לפני 131 יום סהר וארז חזרו מהגיהינום ואנחנו מברכים ומוקירים את חזרתם, אבל לפניהם דרך ארוכה וקשה של שיקום. הם לא יוכלו להשתקם מבלי שאבא שלהם, עופר, יהיה פה. תחסכו משאר המשפחות את ההודעה המרה שקיבלה משפחת קציר ותעניקו לנו הודעה אחת משמחת לה אנחנו מייחלים כבר חצי שנה. תחליטו ותביאו אותם הביתה״.

נועם פרי, בתו של החטוף חיים פרי (צילום דן בר דוב)
נועם פרי, בתו של החטוף חיים פרי (צילום דן בר דוב)

נועם פרי, בתו של החטוף חיים פרי: ״באמצע דצמבר קיבלנו אות חיים אחרון מאבא שלי ושמחנו כל כך לראות שהוא חי ומחזיק מעמד. הבשורות הנוראות על הירצחו של אלעד, מטלטלות אותנו, וצריכות לטלטל את כולנו, כי הן מראות לכולנו שוב, שהם נמצאים שם כל יום בסכנת מוות.

אלעד שרד בגבורה יותר מ- 100 ימים!! ב 7 לאוקטובר הוא זעק מהממד בניר עוז, ב 7 לינואר הוא זעק מהשבי. את אלעד היה אפשר להביא בחיים הביתה! את אלעד היה צריך להביא בחיים הביתה. אדוני ראש הממשלה, חברי הקבינט, זה עליכם!  שלחו את ראש המוסד וראש השב״כ לקהיר עם הנחייה אחת:  לא חוזרים בלי עסקה!״

צילום דן בר דוב
צילום דן בר דוב

משפחות החטופים מזמינות את אזרחי ישראל לעלות מחר לירושלים לעצרת הענק לציון חצי שנה שתתקיים בכיכר יק״א בשעה 18:00.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן