Skip to content

משפחות החטופים: נתניהו – אם כדי לקבל את אהובינו מהר ובחיים המחיר הוא סיום המלחמה, אתה חייב להסכים לסיים את המלחמה

אילה מצגר לנתניהו: "אני מאשימה אותך בדריסת הערכים הבסיסיים של החברה הישראלית - ערבות הדדית, סולידריות ורעות. בשבעה באוקטובר נרצחו במשמרת שלך 1400 אזרחים וכרגע ממשיכים להינמק ולמות החטופים שעדיין בעזה! כל טיפת דם היא על הידיים שלך"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אלפי בני אדם הפגינו הערב (שבת)  בקריאה לבחירות ולהשבת החטופים בצומת קפלן בתל אביב. במקביל, עם פתיחת ההפגנה בשער בגין, סמוך לקריה, בני משפחות חטופים הגיבו ל"הודעה השקרית והמניפולטיבית שפרסמה לשכת ראש הממשלה", ומסרו: "נתניהו – אם כדי לקבל את אהובינו מהר ובחיים המחיר הוא סיום המלחמה, אתה חייב להסכים לסיים את המלחמה ולהחזיר את כל החטופים בעסקה עכשיו. אחר כך תתפנו לטפל בשאר האיומים מעזה. 190 ימים אחרי שהפקרת אותם, וכשברור לכל עם ישראל שאתה מטרפד עסקה ובגללך נשים נאנסות וחטופים נרצחים, המחויבות שלך היא קודם להציל את חיי החטופים שעוד אפשר להציל".

צילום: ציפי מנשה
אשת ראש הממשלה לשעבר – עליזה אולמרט (משמאל) צילום: ציפי מנשה
שער בגין (צילום: ציפי מנשה)

ההפגנות נגד הממשלה נערכו בשורת מוקדים ברחבי הארץ. בתל אביב נערכו שלושה אירועים מרכזיים: הפגנת ארגוני המחאה בצומת עזריאלי, מחאת משפחות החטופים מחוץ לקריה, ועצרת מטה המשפחות בכיכר החטופים מחוץ למוזיאון תל אביב. בתום ההפגנה בצומת עזריאלי, צעדו המוחים לעבר הקריה והתאחדו עם מחאת משפחות החטופים. בעקבות העדכון בהנחיות פיקוד העורף, מארגני ההפגנה הודיעו כי היא תתפזר בשעה 23:00. אילה מצגר שחמיה וחמותה יורם ותמי מצגר, נחטפו מניר עוז לרצועת עזה, השתתפה בהפגנה מול שער בגין ופנתה במהלך הפגנת משפחות החטופים ואמרה לנתניהו: "אני מאשימה אותך בדריסת הערכים הבסיסיים של החברה הישראלית – ערבות הדדית, סולידריות ורעות! בשבעה באוקטובר נרצחו במשמרת שלך 1400 אזרחים וכרגע ממשיכים להינמק ולמות החטופים שעדיין בעזה! כל טיפת דם היא על הידיים שלך".

צילום: ציפי מנשה
קיסריה (צילום: בן כהן)
קיסריה (צילום: בן כהן)

בקיסריה נערכת הפגנה סמוך לביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. לפחות עשרה מפגינים נעצרו בעימותים עם שוטרים, לאחר שמפקד תחנת חדרה הודיע כי מדובר בהתקהלות לא חוקית והורה להם להתפנות. בין העצורים תא"ל במיל' אמיר השכל. שלושה מהמפגינים נעצרו עוד לפני שהתחילה ההפגנה. עו״ד גבי לסקי ואושרת קירמה הגיעו לתחנת חדרה לטיפול בעצורים. גם בחיפה יצאה צעדת מחאה מרחבת האודיטוריום שבמרכז הכרמל למרכז חורב, שם מתקיימת עצרת בקריאה להקדמת הבחירות. בירושלים, יצאה צעדה לכיכר פריז ובמקום מוחים כאלף מפגינים. במהלך השבת ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה שהו בבית משפחת המיליארדר סיימון פאליק בירושלים. מדובר בווילת יוקרה בשכונת תלפיות בירושלים, שבני הזוג נתניהו משתמשים בה לפרקים בשנים האחרונות, ובה, כך לפי דיווחים, ישנו מקלט מתקדם נגד טילים.

נעצר בקיסריה – תא"ל אמיר השכל (צילום: בן כהן)

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן