Skip to content

פרס הפתיע את החיילים המצטיינים וצעד אתם על הבמה בחזרה הגנרלית

לראשונה, יועבר טקס חגיגות העצמאות והחיילים המצטיינים בבית הנשיא בשידור חי בדף הפייסבוק של הנשיא פרס, כדי לאפשר לכל הקהילות היהודיות ברחבי העולם ולידידי ישראל לחגוג יחד עם הנשיא ועם כל הצמרת המדינית-ביטחונית את חגיגות העצמאות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לראשונה, יועבר טקס חגיגות העצמאות והחיילים המצטיינים בבית הנשיא בשידור חי בדף הפייסבוק של הנשיא פרס,  כדי לאפשר לכל הקהילות היהודיות ברחבי העולם ולידידי ישראל לחגוג יחד עם הנשיא ועם כל הצמרת המדינית-ביטחונית את חגיגות העצמאות

מאת צבי זינגר

נשיא המדינה, שמעון פרס, הפתיע היום את 119 החיילים המצטיינים, אשר ערכו הבוקר חזרה גנרלית לקראת חגיגות יום העצמאות וטקס הענקת תעודות למצטייני הנשיא, שיערך בבית הנשיא ביום העצמאות. הנשיא צעד על הבמה עם החיילים, לחץ את ידיהם וביקש להביע את הערכתו וגאוותו על הישגיהם.

נשיא המדינה עם החיילים המצטיינים (תצלום: יוסף אבי יאיר אנגל)
נשיא המדינה עם החיילים המצטיינים (תצלום: יוסף אבי יאיר אנגל)

ביום העצמאות ייערך אירוע חגיגי במרכזו ישירו הנשיא, ראש-הממשלה, שר-הביטחון והרמטכ"ל שירי עצמאות ויוענקו על ידי הנשיא תעודות הצטיינות לחיילים המצטיינים. הנשיא שלח איחולי החלמה מהירה לחיילת המצטיינת, סמ"ר הגר זוהר, המאושפזת בבית החולים, לאחר שנפצעה בקריסת הבמה בהר-הרצל. הוא הבטיח כי מייד עם שובה לאיתנה הוא יעניק לה באופן מיוחד, יחד עם הרמטכ"ל, את תעודת ההצטיינות שמגיעה לה. אגב, בין החיילים המצטיינים נמצאת גם החיילת המצטיינת, חיה סחיווסחורדר, שאיבדה את הוריה ושלושה מאחיה בפיגוע במסעדת סבארו בירושלים.

 לראשונה, יועבר טקס חגיגות העצמאות והחיילים המצטיינים בבית הנשיא בשידור חי בדף הפייסבוק של הנשיא פרס, כדי לאפשר לכל הקהילות היהודיות ברחבי העולם ולידידי ישראל לחגוג יחד עם הנשיא ועם כל הצמרת המדינית-ביטחונית את חגיגות העצמאות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן