Skip to content

רדיו ירושלים יפצה על הפרת זכויות, 90 אלף ₪, סכום לא סופי

הפדרציה הישראלית לתקליטים וקלטות בע"מ ביקשה צו מניעה זמני בגין הפרת זכויות אולם בימ"ש העדיף סעד כספי זמני, שהוא פחות פוגעני מצו מניעה. החישוב הסופי ייערך במתן פס"ד בתביעה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הפדרציה הישראלית לתקליטים וקלטות בע"מ ביקשה צו מניעה זמני בגין הפרת זכויות  אולם בימ"ש העדיף סעד כספי זמני, שהוא פחות פוגעני מצו מניעה. החישוב הסופי ייערך במתן פס"ד בתביעה

מאת אבירם זינו

בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע בשבוע שעבר כי על רדיו ירושלים 101FM, תחנת רדיו אזורית, שבשליטת רדיו הבירה, ג'קי בן זקן, קבוצת לוגיה ו-מכרז ירושלים 2007, חויבה לשלם תמלוגים לפדרציה הישראלית לתקליטים וקלטות בע"מ בסך של 90,000 שקלים לשנה החל ב-2011. הפיצוי הוא רק סעד זמני במסגרת תביעה על הפרת זכויות שהוגשה. מדובר בשידור מוסיקה מוקלטת.

השופט גדעון גינת ציין שבית-המשפט מוסמך לקבוע סעד כספי זמני במסגרת תביעת הפרה, כאשר המחלוקת בין בעלי-הדין אינה על עצם זכותה של התובעת לתשלום בגין שידור המוסיקה, אלא על גובה הסכום בלבד.  השופט אמר, בעקבות תקדימים בישראל ובאנגליה, כי קביעת פיצוי כספי בהליך זמני, הוא סעד מידתי ופוגעני פחות מהסעד של צו מניעה זמני, לו עתרה התובעת.

 ההתחשבנות הסופית בין הצדדים תיערך עם מתן פסק-הדין בתביעת ההפרה. בנוסף נפסקו הוצאות עו"ד לחובת רדיו ירושלים בסכום נוסף של 44 אלף שקלים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן