Skip to content

תוכנית להתערבויות טיפוליות באמצעות בעלי חיים

מטרת התוכנית היא להכשיר אנשי מקצוע, בעלי תואר ראשון לפחות, להיעזר בבעלי החיים לצורך התערבויות טיפוליות בקרב אוכלוסיות שונות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מטרת התוכנית היא להכשיר אנשי מקצוע, בעלי תואר ראשון לפחות, להיעזר בבעלי החיים לצורך התערבויות טיפוליות בקרב אוכלוסיות שונות

מאת כתבת מגפון

בשנים האחרונות אנו עדים לחשיבות ההולכת וגוברת לסיוע ומעורבות של בעלי חיים בתהליכים טיפוליים באוכלוסיות שונות.

סוס וילד
בעלי חיים כמטפלים (צילום אילוסטרציה: Tina Phillips / FreeDigitalPhotos.net)

על התוכנית להתערבויות טיפוליות באמצעות בעלי חיים

התוכנית להתערבויות טיפוליות באמצעות בעלי חיים היא תוכנית לימודים ייחודית, שהדגש בה הוא על המימד הטיפולי. התוכנית היא פרי שיתוף בין מכון מגיד ללימודי המשך ובית הספר לרפואה וטרינרית של האוניברסיטה העברית בירושלים.

לפי הכתוב באתר, מכון מגיד הוא היחידי בארץ שקיבל את ההכרה היוקרתית של האיגוד הבינלאומי ISAAT – האיגוד הבינלאומי למטפלים באמצעות בעלי חיים.

מטרת התוכנית היא להכשיר אנשי מקצוע, בעלי תואר ראשון לפחות, להיעזר בבעלי החיים לצורך התערבויות טיפוליות בקרב אוכלוסיות שונות. התוכנית מקנה כלים טיפוליים וידע תיאורטי ומעשי, המסייעים בהבנה של תהליכים טיפוליים ושל אוכלוסיות יעד אשר ההתערבות הטיפולית באמצעות בעלי חיים משמעותית וחיונית כחלק מההליך הטיפולי בהן.התוכנית מיועדת לבעלי תואר ראשון, בעדיפות למחזיקי תארים בתחומים טיפוליים והתנהגותיים. משך הלימודים: שלוש שנים. התוכנית מתקיימת בשלוחות ירושלים, ת"א, ובשלוחת מגידו (במועצה המקומית מגידו).

למסיימים תינתן תעודה בתוכנית "להתערבויות טיפוליות באמצעות בעלי חיים" מטעם מכון מגיד ללימודי המשך, מיסודה של האוניברסיטה העברית בירושלים, בשיתוף בית הספר לרפואה ווטרינרית ובית החולים הווטרינרי של האוניברסיטה העברית בירושלים.

למידע נוסף: 3070*

צילום אילוסטרציה: Tina Phillips / FreeDigitalPhotos.net

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן