Skip to content

"עשה לשכנים את המוות" וישלם בעבודות לתועלת הציבור

הנאשם השליך יחד עם אמו מדירתם חפצים שונים למרפסת של השכנים ובכללם לכלוך ואשפה. אחר כך, כשהשכנה הנסערת טענה כי בכוונתה להתלונן במשטרה, הוא ירק בפניה ובעט בה. לאחר מכן פגש את בעלה וגם עליו ירק וגידף אותו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הנאשם השליך יחד עם אמו מדירתם חפצים שונים למרפסת של השכנים ובכללם לכלוך ואשפה. אחר כך, כשהשכנה הנסערת טענה כי בכוונתה להתלונן במשטרה, הוא ירק בפניה ובעט בה. לאחר מכן פגש את בעלה וגם עליו ירק וגידף אותו

מאת אבירם זינו

שופטת בית המשפט השלום בפתח תקווה, ניצה מימון שעשוע, גזרה על יצחק כהן, בן 24 תושב העיר, 150 שעות של עבודות לתועלת הציבור, בגין פגיעה בפרטיות ותקיפה של שכניו.

כהן התגורר בקומה השביעית של בניין מגורים ומתחתיו גרו המתלוננים – שכניו. במהלך חודש מרץ 2008, כך על פי כתב האישום, השליך יחד עם אמו מדירתם חפצים שונים למרפסת של השכנים ובכללם לכלוך ואשפה. באחד המקרים זרקו כוסות חד פעמיות וחבילת מגבונים. אחרי שהשליכו את המגבונים, ירד הנאשם לקומה השישית לבקש מהשכנים את החבילה בחזרה, אולם השכנה הנסערת סירבה וטענה כי בכוונתה להתלונן במשטרה. כהן מנע את סגירת הדלת באמצעות רגלו, ירק בפניה ובעט בה. לאחר מכן פגש כהן בחדר המדרגות את בעלה וגם עליו ירק וגידף אותו, וקינח באומרו: "אני אעשה לכם את המוות".

לחובתו של כהן עבירת שוד משנת 2005 בבית המשפט לנוער. כהן, בן 24, נשוי ואב לבן בגיל שנתיים. הוא עובד כנהג לחלוקת ציוד. לדבריו בפני קצינת המבחן, הרקע לעבירות בהן הודה, היה סכסוך מתמשך בין משפחתו לבין המתלוננים, אשר הסלים באותה תקופה. עם זאת, כהן מסר כי הוא מתחרט על התנהגותו התוקפנית.

השופטת שעשוע כתבה בהחלטתה, כי "ניתן לראות ברצף המעשים שהתמשכו על פני מספר שעות באותו יום, בבחינת 'כשלון אחד' ". היא התחשבה בגילו הצעיר וברקע לאירועים ולא הפעילה עונש מאסר על תנאי שהיה תלוי נגדו מ-2005. עם זאת, פסקה לחובתו פיצוי של 1,500 שקלים לשכניו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן