Skip to content

זעם בליכוד על דברי אולמרט בריאיון ל-CNN

גדעון סער מאשים את אהוד אולמרט שפעל בחוסר אחריות ופגע באינטרסים של ישראל כשאמר בריאיון ל-CNN שישראל לא צריכה להוביל תקיפה באיראן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גדעון סער מאשים את אהוד אולמרט שפעל בחוסר אחריות ופגע באינטרסים של ישראל כשאמר בריאיון ל-CNN שישראל לא צריכה להוביל תקיפה באיראן

מאת צבי זינגר

בליכוד זועמים על ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, על שתקף את מדיניות הממשלה הנוכחית בכל הקשור להתנהלות מול איראן. שר החינוך גדעון סער הגיב הבוקר לריאיון שנתן אולמרט ל-CNN: "ביקורתו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, על ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בנושא האיראני בארצות הברית היא דבר מופקר ומביש. לאחר שהממשלה הנוכחית בראשות נתניהו הצליחה להציב את הנושא במרכז סדר היום הבינלאומי, פועל אולמרט באופן חסר אחריות ופוגע באינטרסים הלאומיים של ישראל באופן שאין לו תקדים, בוודאי לגבי ראש ממשלה לשעבר".

ישראל לא צריכה להוביל תקיפה באיראן. אהוד אולמרט (צילום אנטוניו מילנה, ויקימדיה)

בריאיון שנתן אולמרט לכריסטיאן אמאנפור, כתבת רשת CNN, הוא אמר בין השאר: "פעולה צבאית היא המוצא האחרון כנגד איראן, ואני מעדיף שהתקיפה תהיה תקיפה אמריקנית עם גיבוי בינלאומי גדול. ישראל לא צריכה להוביל תקיפה באיראן, אלא ארצות הברית. ישראל יכולה להיות חלק מהמהלך, אך לא להוביל אותו".

אולמרט הוסיף: "כל ההערכות של כל סוכנויות הביון שהגיעו לאוזני אומרות כי לתקיפה באיראן תהיינה השלכות חמורות על המזרח התיכון והשלכות כלכליות משמעותיות על כל העולם, ועל ישראל במיוחד. איני בטוח שזה המוצא האחרון, אם זה המוצא האחרון אז בסדר. אבל אם אין זה המוצא האחרון, התזמון הלא נכון יכול להיות טעות גדולה מצד ישראל".

1 Comment

  1. sofar
    1 במאי 2012 @ 18:30

    גדעון סער שכח כנראה שאולמרט פרש מהליכוד כבר לפני הרבה זמן…

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן