Skip to content

סיעת "עצמאות" תרוץ עצמאית ולא תשוריין

שר הביטחון החליט הבוקר להפריך את השמועות על שריון בליכוד או במפלגה אחרת והכריז על ריצה עצמאית לבחירות: "זה לא עוד פרק של הדחה בסדרת ריאליטי, זה דבר חשוב שקובע את עתידנו... כול אדם חייב לשאול את עצמו בעד מי או בעד מה אני מטיל את הפתק שלי בקלפי"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר הביטחון החליט הבוקר להפריך את השמועות על שריון בליכוד או במפלגה אחרת והכריז על ריצה עצמאית לבחירות: "זה לא עוד פרק של הדחה בסדרת ריאליטי, זה דבר חשוב שקובע את עתידנו… כול אדם חייב לשאול את עצמו בעד מי או בעד מה אני מטיל את הפתק שלי בקלפי"

מאת צבי זינגר

ברק (צילום: אתר הכנסת)
דרושה יד יציבה ומנוסה על ההגה, היד שלנו, היד שלי, היא יד כזאת. ברק (צילום: אתר הכנסת)

שר הביטחון, אהוד ברק, ביקש הבוקר לסתום את הגולל על הספקולציות לפיהן "ישוריין" במסגרת הליכוד והודיע במסיבת עיתונאים, שכינס בבית סוקולוב בת"א: "עצמאות" תרוץ באופן עצמאי לגמרי.

"באנו קודם כל להפריך את השמועה שאנחנו לא רצים, או משוריינים למפלגה אחרת", אמר ברק. "אנחנו רצים עצמאית עם מפלגת העצמאות. אנחנו רואים בבחירות מעשה חשוב וגורלי. זה לא עוד פרק של הדחה בסדרת ריאליטי, זה דבר חשוב שקובע את עתידנו".

על מצעה הפוליטי של מפלגתו אמר ברק, כי "עצמאות תחתור לשתי מדינות לשני עמים ולהסדר בלי רתיעה – במעשים ולא בדיבורים". עוד אמר, כי במרכז מצע מפלגתו ישים את כבוד האדם, את הסולידריות ומתן ההזדמנות לכולם בנושא החברתי ואת ההגנה על שלטון החוק.

"ראיתי את ראשי הממשלה בעבר ואני אומר לכם באחריות, הדברים שנקבעים סביב שולחן הממשלה הם החשובים ביותר לנו לילדינו ולנכדינו, וכול אדם חייב לשאול את עצמו בעד מי או בעד מה אני מטיל את הפתק שלי בקלפי", אמר שר הביטחון. "גם בתחום המדיני וגם בתחום הביטחוני, דרושה יד יציבה ומנוסה על ההגה, היד שלנו, היד שלי, היא יד כזאת, ואנחנו קוראים לאזרחים להצטרף אלינו, כדי שאמשיך לכהן בעמדה של השפעה וכוח כשר הביטחון גם בממשלה הבאה וכדי שחברי פה ימשיכו לכהן כשרים בתפקידי מפתח".

ברק לא החמיץ הזדמנות גם כדי לעקוץ את המצטרף החדש להתתמודדות על הכנסת, יאיר לפיד. "באנו בלי פרומטרים, אבל עם הרבה רקורד מהדברים שעשינו ושאנחנו עושים", אמר.  "צריך לבחון מי הם האנשים שבאמת מסוגלים להבטיח שמרות ישראלית על אזרחים ביהודה ושומרון תישמר, ומי האנשים שפועלים להביא לשינוי אמיתי בחוק טל, ומי נאבק על תקציב המדינה באופן שייתן למדינה את מה שדרוש במצב המאקרו כלכלי וכן ביכולת להיענות למחאה החברתית ולנושאי הביטחון".

על הסקרים שאינם מנבאים טובות למפלגתו, אמר ברק:  "סקרים הם ללא ספק גורם שמאפשר להדק את הקשב, אבל אני מציע לכולם לבדוק איפה הייתה קדימה לפני שלושה חודשים ואיפה היא היום, כדי להבהיר שאין קשר בין הסקרים לבין מה שקורה בפועל. הנהגת מדינה אינה תכנית טלוויזיה אלא מעשה רציני שצריך להתחיל להתייחס אליו ברצינות".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן