Skip to content

ריח חזק של כלור באוויר הורגש בתל אביב והסביבה

המשרד להגנת הסביבה: אין סכנה לציבור ופקחי המשרד מבצעים בדיקות. מפיקוד העורף נמסר כי מקור הריח הוא כנראה בקידוח גז באזור ניצנים, אך אין לכך אישור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המשרד להגנת הסביבה: אין סכנה לציבור ופקחי המשרד מבצעים בדיקות. מפיקוד העורף נמסר כי מקור הריח הוא כנראה בקידוח גז באזור ניצנים אך אין לכך אישור

מאת עמית קרטס בנין

אנשים בכול רחבי תל אביב ובערים סביבה דווחו על ריח חזק של כלור או אמוניה באוויר ותחושת צריבה בגרון ובעיניים מהשעה 11:00 בבוקר לערך. הריח הורגש ברמות גבוהות בדרום תל אביב אך היו גם דיווחים מאזור השרון. הריח התפוגג במהלך שעות הצהריים.

מהמשרד לאיכות הסביבה נמסר, כי אין ריכוז חריג של רעלים באוויר, אך העניין נבדק ופקחי המשרד מבצעים בדיקות ומדידות ומנסים לאתר את מקור הריח. גם מעיריית ת"א, שרבות מהתלונות הגיעו אל המוקד העירוני שלה 106, נמסר כי העניין בבדיקה.

מפיקוד העורף נמסר כי מקור הריח הוא בקידוח גז באזור ניצנים, אך אין לכך אישור. המשרד להגנת הסביבה: אין סכנה לציבור. עד עתה לא ברור מה היה מקור הריח.

הנחיות של המשרד לאיכות הסביבה בימים של זיהום אוויר גבוה: המלצה לחולי לב וריאות, קשישים, ילדים ונשים בהריון: הימנעות מפעילות גופנית מאומצת ממושכת בחוץ. לדוגמה: להימנע מריצות בחוץ, משחקי כדור למיניהם (כדורגל, כדורסל, טניס וכו'), רכיבה מאומצת על אופניים, הליכה מאומצת או הליכה ממושכת בעלייה. המלצה לכלל האוכלוסיה (אנשים בריאים): צמצום או הגבלה של הפעילות הגופנית המאומצת בחוץ.

מדדי זיהום אוויר כפי שנצפו היום במשרד לאיכות הסביבה:

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן