Skip to content

דירקטוריון "לאומית שירותי בריאות" אישר שינוי מבני בהנהלת הקופה

במסגרת השינוי המבני הוקמו ארבע חטיבות מרכזיות בהנהלת הקופה. יו"ר לאומית, יעקב אדרי: השינוי המבני בהנהלת לאומית והמעבר למבנה פירמידה חטיבתי ייעל את העבודה, ישנה את מוטת השליטה בקופה ויאפשר למנכ"ל להקדיש את כל זמנו ומרצו לטובת יישום היעדים האסטרטגיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במסגרת השינוי המבני הוקמו ארבע חטיבות מרכזיות בהנהלת הקופה. יו"ר לאומית, יעקב אדרי: השינוי המבני בהנהלת לאומית והמעבר למבנה פירמידה חטיבתי ייעל את העבודה, ישנה את מוטת השליטה בקופה ויאפשר למנכ"ל להקדיש את כל זמנו ומרצו לטובת יישום היעדים האסטרטגיים

מאת עמית קרטס בנין

לאומית שירותי בריאות היא תאגיד בריאות אשר פועל בפריסה ארצית ומעניק שירות רפואי  לכ- 720,000 לקוחות. בלאומית כ- 3,000 עובדים שכירים ועוד כ- 4,000 רופאים ומטפלים עצמאיים והקופה מנהלת תקציב של 3.5 מיליארד שקל.

יעקב אדרי יור לאומית שירותי בריאות
יעקב אדרי יו"ר לאומית שירותי בריאות

התוכנית האסטרטגית של לאומית בשנים הקרובות מתמקדת במספר תחומי ליבה: איכות הרפואה, איכות השירות, איזון תקציבי וצמיחה. לצורך כך ועל מנת לאפשר מבנה ארגוני מתאים של ההנהלה למשימות וליעדים שנקבעו באסטרטגיה, החליט דירקטוריון הקופה, בראשות מר יעקב (קוקי) אדרי, לאשר את המלצת מנכ"ל לאומית, מר ניסים אלון, לבצע שינוי ארגוני בהנהלת הקופה.

במסגרת השינוי המבני מונו ארבעה ראשי חטיבות מרכזיות בהנהלת הקופה. כאשר תחת כל חטיבה יפעלו מספר אגפים ויחידות :

לראש חטיבת רפואה – מונה פרופ' דניאל ורדי (57). פרופ' לרפואה מאוניברסיטת בן גוריון ובעל M.A  בניהול מערכות בריאות. שימש בין היתר סגן מנהל בי"ח "סורוקה", רופא ראשי במחוז דרום ב"כללית" ומ- 2007 סמנכ"ל רפואה ב"לאומית". כראש החטיבה יהיה אחראי על: איכות הרפואה בקהילה ברפואה ראשונית, שניונית, טיפול בקשיש, סיעוד, פסיכיאטריה, רוקחות, מקצועות פרא רפואיים.

לראש חטיבת משאבים מונה גיל וינשטיין (53), בעל תואר M.A במדעי החברה מאוניברסיטת חיפה. בעל דרגת אל"מ מחיל האויר. כיהן כמנהל משאבי אנוש בבי"ח איכילוב ומ-2009 משנה למנכ"ל לאומית וראש אגף משאבי אנוש. כראש החטיבה יהיה אחראי על כל תחומי התפעול, מנהל ומשאבי אנוש.

לראש חטיבת כספים ורכש מונה חיים פרננדס (39) , בעל M.A מהאוניברסיטה העיברית. כיהן כסגן ממונה על התקציבים באוצר ומ-2009 סמנכ"ל כספים בלאומית. כראש החטיבה ירכז את כל הפעולות הכספיות / כלכליות, רכש ולוגיסטיקה.

לראש חטיבת לקוחות מונתה שרית יופה (44), בעלת M.A בסוציולוגיה אירגונית מאוניברסיטת בן גוריון. מ-2009 מכהנת כראש אגף שירות והדרכה בלאומית. כראש חטיבה תהיה אחראית על השיווק, שירות לקוחות , שב"ן והרפואה המקוונת.

עו"ד ימימה מזוז נשארת בתפקידה כיועצת משפטית וסמנכ"ל רגולציה בכפיפות למנכ"ל.

יו"ר לאומית, יעקב אדרי, בירך על אישור התוכנית והדגיש, כי "השינוי המבני בהנהלת לאומית והמעבר למבנה פירמידה חטיבתי ייעל את העבודה, ישנה את מוטת השליטה בקופה ויצמצם את מספר הפונקציות הכפופות ישירות למנכ"ל מ- 28 ל- 9. זה יאפשר למנכ"ל להקדיש את כל זמנו ומרצו לטובת יישום היעדים האסטרטגיים, כפי שהונחו ע"י הדירקטוריון".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן