Skip to content

דלתא איירליינס מתכננת לנגוס נתח גדול יותר בתנועת הנוסעים בנתב"ג

דלתא איירליינס מתכננת לנגוס נתח גדול יותר בתנועת הנוסעים בנתב"ג. תפעיל החל מ-1 ביוני השנה בקו לישראל מטוס בואינג 747-400משודרג עם מיטות שטוחות במחלקת העסקים ומושבי "Slim Line" במחלקת התיירים עם מרווח גדול יותר לברכיים.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תפעיל החל מ-1 ביוני השנה בקו לישראל מטוס בואינג 747-400משודרג עם מיטות שטוחות במחלקת העסקים ומושבי "Slim Line" במחלקת התיירים עם מרווח גדול יותר לברכיים

מאת עמי אטינגר

חברת דלתא איירליינס, המתכוונת לנגוס נתחים נוספים מעוגת נוסעי הפרימיום והתיירות הבינלאומיים בנתב"ג, מתכננת להפעיל בקו לישראל, החל מ-1 ביוני השנה, מטוס בואינג 747-400 משודרג, שתצורת הפנים שלו שונתה ללא היכר. בכל מחלקות העסקים BusinessElite מותקנים מושבי מיטה-שטוחה ובמחלקות התיירים מותקנים מושבים חדשים המכונים "Slim Line", שמאפשרים מרווח אישי גדול יותר לברכיים. בשתי המחלקות מותקנת מערכת בידור תוך-מושבית אישית – זהה מבחינת התוכן, אך במחלקת העסקים מסך התצוגה גדול בהרבה.

 

פעילות דלתא בנתב"ג

בשנת 2011 היה הנתח של דלתא בתנועת הנוסעים הבינלאומית בנתב"ג 2.5% עם 311,671 נוסעים נכנסים ויוצאים. עם נתון זה היא תפסה את המקום השישי בקרב חברות התעופה המפעילות טיסות בינלאומיות בנמל הראשי של ישראל.

בחודש אפריל השנה היה חלקה של דלתא בתנועת הנוסעים הבינלאומית בנתב"ג 2.08% עם 21,305 נוסעים נכנסים ויוצאים. עם נתון זה היא תפסה את המקום ה-10 בקרב חברות התעופה המפעילות טיסות בינלאומיות בנמל הראשי של ישראל.

בתנועת הנוסעים הבינלאומית המצטברת בנתב"ג בחודשים ינואר-אפריל, היה הנתח של דלתא בנתב"ג 2.52% עם 84,449 נוסעים נכנסים ויוצאים, מה שהציב אותה במקום השמיני בקרב חברות התעופה המפעילות טיסות בינלאומיות בנתב"ג.

שידרוג כדי לנגוס נתח שוק גדול יותר

כדי לטפס במעלה טבלת תנועת הנוסעים הבינלאומית בנתב"ג, החליטה דלתא כבר בתחילת השנה, שבקו לישראל יפעל מטוס משודרג החל מקיץ 2012. בחודש פברואר השנה פירסמנו לראשונה את מבצע שידרוג צי מטוסי בואינג 747-400 שלה ועל כוונתה להפעיל מטוס כזה בקו לישראל. אתמול הגיע לנתב"ג מטוס משודרג כזה ואליו הוזמנו עשרות סוכני נסיעות ועיתונאים, כדי לראות מקרוב את השידרוגים שבוצעו בו, ואכן היה מה לראות. במחלקת העסקים BusinessElite לכל מושב מיטה שטוחה, שהוצב ליד חלון, יש גישה ישירה למעבר. בכל זוג צמוד של מושבי מיטה שטוחה באמצע המחלקה, יש לכל אחד מהמושבים גישה ישירה למעבר.

אורך כל מושב מיטה-שטוחה כ-203 ס"מ ורוחבו כ-53 ס"מ. המושבים רחבים ב-20% מהמושבים הקודמים וכוללים שולחן אוכל גדול ומסוף צדדי ואין מושבים הפונים לאחור.

בכל מחלקת העסקים BusinessElite – בסיפון העליון והתחתון של המטוס – מותקנים 48 מושבי מיטה שטוחה, המציעים, כאמור, גישה ישירה למעבר מכל מושב, שקע חשמלי אוניברסלי של 110 וולט, יציאת USB ומנורת קריאה אישית מסוג LED. בנוסף, כל מושב מגיע עם 15.4 אינץ' צג וידאו רחב עם גישה ישירה ליותר מ-1,000 אפשרויות בידור – יותר מכל חברת תעופה אחרת – כולל יותר מ-300 סרטים, 88 שעות של תוכניות טלוויזיה, קרוב ל-100 שעות של תוכניות פרימיום של HBO ו-Showtime, 27 משחקי וידאו ויותר מ-5,000 רצועות של מוזיקה דיגיטלית.

"הנוסעים שלנו מעוניינים במושבי מיטה שטוחים לגמרי עם גישה ישירה למעבר, והתצורה של מחלקת העסקים החדשה במטוסי 747 מעניקה להם חוויה ייחודית בתעשייה כשהם טסים עמנו. הימים של 'טיפוס' מעל נוסע ישן במושב לידך נגמרו. שדרוגים אלו יעשו את ה-747 למטוס העל בצי הבינלאומי שלנו ונוסעים יבחינו מיד בחוויה המשודרגת", חזרה והדגישה אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא בישראל.

גם את השינויים במחלקת התיירים אפשר היה לראות מייד. מושבי ה-Slim Line, מספקים לנוסעים מרווח נוסף של כ-5 ס"מ מקום לברכיים. כל המושבים מציעים משענת ראש מתכווננת (גובה והטיה), יציאת USB ומסך מגע בגודל 9 אינץ', המציע בידור אישי על פי דרישה, כולל, כאמור, את כל הספרייה המורחבת של אפשרויות בידור המוצעת לנוסעי מחלקת העסקים BusinessElite.

לא רק שינויי תצורה

המעבר ממשהו מיושן למשהו חדיש לא מסתיים רק בשינויי תצורה במטוס, אלא בחשיבה הרבה יותר רחבה. שידרוג התצורה הוא אומנם רכיב משמעותי ביותר בהשקעה של 2 מיליארד דולר, שאותה משקיעה דלתא בהעלאת חוויית המוצר והלקוח שלה, אך בנוסף, נמצאות עתה בעיצומן העבודות בטרמינל 4 החדש שלה בנמל קנדי בניו יורק, שיפתח ב-2013, ועבודות בניית הטרמינל הבינ"ל החדש באטלנטה, שייפתח באפריל השנה. כמו כן תשקיע דלתא יותר מ-100 מיליון דולר על הרחבה, שיפוץ ואיחוד טרמינלים C ו- D בנמל התעופה לה גווארדיה בניו יורק.

אם תשכיל דלתא לשדרג גם את מערכת השירות האישי לנוסע, החל מעלייתו למטוס ועד יציאתו מנמל היעד, או העברתו לטיסת ההמשך – היא בהחלט תוכל לנגוס נתחי שוק נוספים בנתב"ג ובמקומות נוספים בעולם.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן