Skip to content

טקס מצטייני הרמטכ"ל נערך היום בבסיס המכללה לפיקוד ומטה

40 לוחמים, מכונאים, אנשי קומנדו, רופאים, טייסים, חיילים וקצינים המשרתים במילואים במגוון תחומים, קיבלו תעודה הוקרה בטקס מרשים. הרמטכ"ל: היום יש לנו צבא עוצמתי המסוגל לנצח כל אויב בכל מקום ובכל זמן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

40 לוחמים, מכונאים, אנשי קומנדו, רופאים, טייסים, חיילים וקצינים המשרתים במילואים במגוון תחומים, קיבלו תעודה הוקרה בטקס מרשים. הרמטכ"ל: היום יש לנו צבא עוצמתי המסוגל לנצח כל אויב בכל מקום ובכל זמן

מאת אליק מאור

טקס קצינים וחיילים מצטייני הרמטכ"ל במערך המילואים לשנת תשע"ב, נערך היום בהיכל צה"ל בבסיס המכללה לפיקוד ולמטה שבגלילות. הטקס נערך במעמד הרמטכ"ל בני גנץ, חברי פורום המטה הכללי ומשפחות החיילים והקצינים. גנץ העניק תעודות הצטיינות ל-40 קצינים וחיילי מילואים על תרומתם הבולטת כאנשי מילואים בכלל יחידות צה"ל. אות ההצטיינות הוא הוקרה על ביצוע תפקידם במסירות רבה ובאחריות, תוך חתירה מתמדת למצוינות והישגיות.

מצטייני הרמטכ"ל, מכוחות המילואים (צילום: דובר צה"ל)
מצטייני הרמטכ"ל, מכוחות המילואים (צילום: דובר צה"ל)

בדבריו למצטיינים אמר גנץ: "שלא כמו בימי תש"ח, היום יש לנו צבא עוצמתי המסוגל לנצח כל אויב בכל מקום ובכל זמן" ולא מן הנמנע "שניאלץ לגייס את כוחותיו של העם כולו כדי להילחם על זכותנו לחיות כאן כעם חופשי בארצנו". הוא אמר עוד, כי "בימים האלו המציאות של חוסר יציבות אזורי וחתירת אויבינו הקרובים והרחוקים לפגוע בריבונותנו ובאזרחינו, יוצרים איום רב זירתי מורכב ביותר". גנץ הודה למצטיינים ואמר כי דווקא כעת חשיבות מערך המילואים היא קריטית לביצור עצמתו של צה"ל.

ואלו החיילים והקצינים מקבלי תעודות ההצטיינות וביניהם לוחמי חי"ר, לוחמי שריון, רופאים, לוחמי הקומנדו ימי, רופאים, מכונאים מוטסים וטייסים:

פיקוד צפון: רס"ן רונן בן בסט, רס"ן איתן כביר, רס"ן דרור שרקני, רס"ר רותם אלבז, רס"ר גלבוע דברה, רס"ר גיא פרופר ורס"ר שחר ארד.

פיקוד מרכז: רס"ן נתנאל מוזס, סרן יאיר קץ, רס"מ שחר ברינגס, רס"ר נמרוד מדר, רס"ר תמיר שגיא, רס"ר צבי חצקלביץ', ורס"ל עדי גבריאלי.

פיקוד דרום: רס"ן אורי אלבר, רס"ן בנימין מלכה, סרן אורי קאופמן, סרן שירלי זקרי ורס"מ ערן שפריר.

פיקוד העורף: רס"ן דן נמט, רס"ן אסף אדלר, סרן רחל וידל וסגן עציון הראל.

חיל האוויר: רס"ן טל, רס"ן ליאור, רס"ן נמרוד ורס"ל יבגני.

חיל הים: רס"ן גלעד אדלר ורס"מ אמיר.

אגף כוח אדם: רס"ן רון רוטשילד.

זרוע היבשה: רס"ן מוטי ארבל ורס"ר נערן פינקלשטיין.

אגף המודיעין: רס"ן ערן ורס"ר מיכאל.

אגף התקשוב: רס"ן אייל אגוז וסרן צבי ספיר.

אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה: רס"ן פילון לרנר ורס"ל יובל אילון.

משרד הביטחון: סרן אסי.  

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן