Skip to content

פגישת עבודה ראשונה של הנשיא וראש האופוזיציה

נשיא המדינה נפגש לראשונה עם ראש האופוזיציה שלי יחימוביץ' ובירך אותה. יחימוביץ' אמרה, כי בכוונתה להציג תקציב אלטרנטיבי למדינת ישראל, שיטפל בעוולות החברתיות. השניים דנו גם בסוגיה האיראנית ובחשיבות העליונה בחידוש תהליך השלום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נשיא המדינה נפגש לראשונה עם ראש האופוזיציה שלי יחימוביץ' ובירך אותה. יחימוביץ' אמרה, כי בכוונתה להציג תקציב אלטרנטיבי למדינת ישראל, שיטפל בעוולות החברתיות. השניים דנו גם בסוגיה האיראנית ובחשיבות העליונה בחידוש תהליך השלום 

מאת צבי זינגר

נשיא המדינה שמעון פרס ערך הבוקר פגישת עבודה ראשונה עם יו"ר האופוזיציה הנכנסת, שלי יחימוביץ. הנשיא בירך את ראש האופוזיציה ואמר: "אופוזיציה היא מרכיב מרכזי בדמוקרטיה. תפקידה לבקר את השלטון ובד בבד להציע אלטרנטיבה בסוגיות המרכזיות העומדות על סדר יומה של ישראל. אני מברך אותך על כניסתך לתפקיד החשוב ומאחל לך כי תמלאי אותו בכבוד ובהצלחה."

הנשיא פרס וראש האופוזיציה יחימוביץ: "טיפול מקיף בתקציב" (תצלום: מארק ניימן\לע"מ)
הנשיא פרס וראש האופוזיציה יחימוביץ: "טיפול מקיף בתקציב" (תצלום: מארק ניימן\לע"מ)

ראש האופוזיציה, ח"כ שלי יחימוביץ', אמרה כי היא ואנשיה נערכים לטיפול מקיף בנושא תקציב המדינה המחייב טיפול מעמיק בהקטנת הפערים החברתיים והגדלת ההשקעה בחינוך. יחימוביץ' הדגישה בדבריה, כי בכוונתה להציג תקציב אלטרנטיבי למדינת ישראל, שיטפל בעוולות החברתיות וייתן מענה למצוקות אותן חש מעמד הביניים והשכבות החלשות באוכלוסייה.

בהמשך דנו השניים בסוגיה האיראנית, בחשיבות העליונה לחדש את תהליך השלום המדיני בין ישראל לפלסטינים ובחשיבות שמירת השלום עם מצרים וירדן. בסוגיה האיראנית אמרה יחימוביץ' לנשיא, כי יש לעקוב מקרוב ולאפשר לארה"ב ולמעצמות להוביל את המאבק נגד איראן גרעינית ויש לשתף עמן פעולה מאחר שאיראן אינה סכנה רק לישראל, היא מאיימת על שלום העולם כולו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן