Skip to content

חשוד נוסף נעצר בפרשת אונס שתי הצעירות בחורשה ליד רמת ישי

השתיים הגיעו לחורשה עם בני זוג שאוימו על ידי האנסים, ברחו, ונטשו את השתיים. אחד החשודים נעצר אתמול ובית המשפט השלום בנצרת האריך את מעצרו. חשוד נוסף נעצר היום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השתיים הגיעו לחורשה עם בני זוג שאוימו על ידי האנסים, ברחו, ונטשו את השתיים. אחד החשודים נעצר אתמול ובית המשפט השלום בנצרת האריך את מעצרו. חשוד נוסף נעצר היום

מאת אליק מאור 

משטרת מגדל העמק, עצרה הבוקר (יום ב) את החשוד השני באונס שתי הצעירות ברמת ישי. החשוד, בן 19, תושב הכפר מנשייה זבדה, מובא בשעות אלו לפני שופט השלום בנצרת, להארכת מעצרו. מעצרו של חברו (20), שנעצר אתמול, הוארך על ידי בית המשפט עד ליום חמישי הקרוב.

החשוד שנעצר היום ראה את השוטרים מגיעים לביתו ויצא אליהם. מתחקיר המשטרה עולה, כי הצעירות הגיעו מרצונן במוצ"ש לחורשה הסמוכה לרמת ישי עם שני בני זוג. שני החשודים הגיעו למקום ובאיומים בלבד, ללא שימוש בכלי נשק או סכינים, הבריחו את בני הזוג, כששתי הצעירות נותרות ברכב. בשלב זה אנסו השניים את הצעירות בזה אחר זה ואז ברחו מהמקום עם הרכב בהותירם את הצעירות בחורשה.

המכונית נמצאה באחד הכפרים בשלב מאוחר יותר. שני הצעירים שברחו והותירו את הצעירות בחורשה, נחקרו ושוחררו לביתם. צוות של מד"א הגיע למקום ובתחילה סירבו הצעירות להתפנות לבית החולים לבדיקות. רק לאחר שיכנוע הסכימו והועברו לבית החולים בני ציון (רוטשילד) בחיפה למרכז לנפגעות תקיפה מינית.



 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן