Skip to content

גופת אישה ועליה סימני אלימות קשים נמצאה הבוקר בבאר שבע. בעלה נעצר

בעלה, איש כוחות הביטחון, הוא זה שהתקשר למשטרה ודיווח כי בעקבות ריב שהתפתח עם רעייתו הוא פגע בה. הוא נעצר ליד ביתו. חיסול בראשון לציון – גבר בן 33 נורה למוות בפתח ביתו. הנרצח מוכר למשטרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעלה, איש שב"ס, הוא זה שהתקשר למשטרה ודיווח כי בעקבות ריב שהתפתח עם רעייתו היא ניסתה להתאבד ואז נמלט. הוא נעצר ליד ביתו. חיסול בראשון לציון – גבר בן 33 נורה למוות בפתח ביתו. הנרצח מוכר למשטרה

מאת אליק מאור

סמוך לחמש הבוקר (חמישי), מצאה המשטרה בדירה בבאר שבע גופת אישה כבת 30, שראשה נערף ועליה סימני אלימות קשים. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותה. משטרת הנגב פתחה בחקירה על אודות נסיבות האירוע. מפרטים ראשונים שנודעו עולה, כי בעלה, סוהר, איש שב"ס, הוא זה שהתקשר למשטרה ודיווח על ניסיון התאבדות בעקבות ריב שהתפתח עם רעייתו. הוא נעצר ליד ביתו ונמצא שהוא תחת השפעת אלכוהול. לזוג יש שלושה ילדים, שהבעל דאג לנעול בחדרם בעת המעשה. 

אמש, יום רביעי, בסמוך ל-21:00,  נורה עוזי לוי (32), למוות בפתח ביתו ברחוב בן צבי בראשון לציון. במשטרת ישאל אמרו הנרצח מוכר למשטרה וכי ההערכה שהרקע לרצח הנו פלילי ולא לאומני. מחקירת המשטרה עולה, כי מתנקש שהגיח מכיוון סמטת זינגר הסמוכה לבית מגורי הנרצח, ירה לעברו מספר כדורים מאקדח. הנרצח נפגע בחלק גופו העליון, הספיק להיכנס לביתו ושם התמוטט. צוות מד"א שהוזעק למקום הביאו לבית החולים והוא מת בעת שהוכנס לניתוח.

חקירת האירוע הועברה לידי צח"מ (צוות חקירה מיוחד) של מרחב השפלה בפיקודו של רפ"ק חיים שרייבנד. בתחילת השבוע חוסל גם אופיר בשארי (39), תושב רחובות, על ידי מתנקשים שנצמדו ברכבם לכלי הרכב בו נהג הנרצח וירו בו מספר יריות. חברו, שנסע עמו, נפגע בבטנו והובהל לטיפול בית החולים קפלן. במשטרת רחובות מעריכים, כי הרצח הזה הוזמן על ידי גורמים עבריינים ובוצע על ידי מחסלים מיומנים.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן