Skip to content

החשד: עשרות ילדות הוטרדו מינית. ביה"מ האריך את מעצר הסמנכ"ל החשוד

מעדויות המשטרה הבוקר, בבית המשפט בכפר סבא, עלתה תמונה קשה של עשרות ילדות שהוטרדו מינית על ידי פדופיל סידרתי. המשטרה טענה, שהחשוד עצמו הסביר בחקירתו כי אינו יכול לשלוט בעצמו וכי הוא עלול לפגוע פעם נוספת בילדות. סנגורו טען, כי החשוד הוא אדם נורמטיבי. השופטת הורתה להאריך את מעצרו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מעדויות המשטרה הבוקר, בבית המשפט בכפר סבא, עלתה תמונה קשה של עשרות ילדות שהוטרדו מינית על ידי פדופיל סידרתי. המשטרה טענה, שהחשוד עצמו הסביר בחקירתו כי אינו יכול לשלוט בעצמו וכי הוא עלול לפגוע פעם נוספת בילדות.  סנגורו טען, כי החשוד הוא אדם נורמטיבי. השופטת הורתה להאריך את מעצרו

מאת אליק מאור 

בית משפט השלום בכפר סבא האריך הבוקר את מעצרו של גבר (40), תושב השרון, החשוד בהטרדות מיניות של בנות 10 עד 13, בעשרה ימים נוספים. לדברי המשטרה, קשר עצמו החשוד לטענות נגדו ואמר, בין השאר: "אינני סומך על עצמי. זה יכול לקרות שוב".

מדובר בחשוד העובד כסמנכ"ל חברת היי טק, שפנה והטריד מינית ילדות דרך רשת האינטרנט. הוא גם נחשד כי ניסה לסחוט אחת המתלוננת שהעידה נגדו ואף איים עליה, כי אם לא תשתף פעולה הוא יפגע בה. צו פרסום הוטל על זהותו.

במהלך הדיון חשפה המשטרה כי חוקריה הצליחו להגיע לעשרות ילדות אליהן פנה החשוד. שמונה חוקרי משטרה נדרשו לפעולות אלו. חוקרת ילדים אף גבתה עדויות מילדים שנפגעו מינית מהחשוד. האיש, שמוכר כפדופיל, נהג להיכנס לאתרים שונים ברשת והתחזה לילדה, בשמות שונים. במהלך ההתכתבות עם הילדות, הוא שכנע אותן להתפשט ולבצע בגופן מעשים מגונים. הוא נחשד גם ששידל אותן לבצע עמו יחסי מין וירטואליים.

חקירה זו החלה כתוצאה מתלונה שהוגשה למשטרה ומפנייה לסיוע ליחידה מיוחדת במשטרת  האינטרפול. החשוד, אב לשלושה ילדים, נעצר במקום עבודתו ואף ניסה לשים קץ לחייו לאחר מעצרו. הוא נלקח לבדיקה פסיכיאטרית ושם נקבע כי יש חשש כי ינסה להתאבד שוב.

סנגורו של החשוד טען בתגובה, כי החשוד לא נפגש עם מי מהילדות ולא ניסה ליצור עמן קשר טלפוני. עוד טען הסנגור, כי החשוד שירת בעברו כמתנדב בחיל המודיעין, אינו בעל עבר פלילי, אדם נורמטיבי, שאיננו מסוכן לסביבתו. לדבריו, מרשו נחקר עד כה פעמיים ולכן ביקש לשחררו למעצר בית בתנאים מגבילים. "כול הסובבים אותו אחוזים בהלם," אמר הסנגור הבוקר, "עולמו חרב עליו והוא נמצא במצב נפשי קשה מאוד".

המשטרה מצדה טוענת, כי איסוף הראיות נמשך ורשימת הילדים שנפגעו מתארכת לכמות עצומה. "אולי לא נצליח להגיע לכל הילדים", אמרו נציגי המשטרה הבוקר, "אבל מספיק שנאסוף כעשרים עדויות, על מנת שיהיו לנו ראיות שהאיש עבריין מין, פדופיל סדרתי וכפייתי".  לדברי המשטרה, נתפשו במחשבו של החשוד יותר מאלף שמות של ילדות וכל זאת, בתוכנת מסנג'ר אחת. החוקרים בודקים כעת אם יש תוכנות נוספות של התכתבויות.

בהחלטתה קבעה שופטת בית משפט השלום, דנה מרשק, כי בחומר החקירה שהוגש בפניה יש תשתית לחשדות החמורים. עוד אמרה, כי יש חשש למסוכנות מצד החשוד לשיבוש הליכי חקירה, וכי החקירה מתנהלת בקצב הרצוי ובשלב זה אין מקום לשחררו בתנאים מגבילים.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן