Skip to content

אלביט מערכות זכתה בחוזה ראשון של צבא פינלנד לאספקת מערכות מודיעין לחיילי חי"ר

אלביט-מערכות זכתה בחוזה ראשון של צבא פינלנד לאספקת מערכות מודיעין לחיילי חי"ר. היקפו הכספי של החוזה איננו מהותי לחברה. תספק מערכות תצפית (MARS), תוכנה המגבירה את ההתמצאות הסביבתית, רדיו אישי נישא לחייל (PNR-1000) ומערכות מחשוב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היקפו הכספי של החוזה אינו מהותי לחברה. אלביט תספק מערכות תצפית (MARS), תוכנה המגבירה את ההתמצאות הסביבתית, רדיו אישי נישא לחייל (PNR-1000 ) ומערכות מחשוב

מאת עמי אטינגר

אלביט -מערכות הודיעה היום, כי זכתה בחוזה של צבא פינלנד לאספקת מערכות מתקדמות לחיילי חי"ר, המהווה שלב ראשון בתוכנית הצטיידות כוללת של פינלנד במערכות מודיעין חזותי (ISTAR) מתקדמות. היקפו הכספי של החוזה איננו מהותי לחברה.

מערכת התצפית המתקדמת MARS מבית אלביט מערכות
מערכת התצפית המתקדמת MARS מבית אלביט-מערכות

הפרויקט מבוסס על קונספט Dominator, העומד מאחורי תוכנית צי"ד, שהוטמעה באופן נרחב בצה"ל ובצבאות מתקדמים נוספים, כמו צבא אוסטרליה, שביצע לאחרונה הצטיידות נרחבת בהיקף של כ-300 מיליון דולר.

רדיו אישי נישא לחייל PNR-1000A
רדיו אישי נישא לחייל PNR-1000A

הפתרון שאלביט-מערכות הציעה לצבא הפיני כולל מערכות תצפית (MARS), תוכנה המגבירה את ההתמצאות הסביבתית, רדיו אישי נישא לחייל (PNR-1000) ומערכות מחשוב המיועדות להגביר את היכולות המבצעיות של הצבא הפיני בתחום המודיעין, אחיזת השטח ויכולות חייל החי"ר. הפתרון של אלביט-מערכות יתמוך בצבא הפיני בפיתוח דוקטרינות לחימה חדשות ויהווה בסיס לתוכניתם לעתיד בתחום התצפית הקדומנית.

"אנו גאים על כך שנבחרנו על ידי פינלנד, 'שותפה לשלום' של ברית נאט"ו, לאחר תחרות קשה שכללה ניסויי שדה בלפלנד. זכייה זו מהווה חיזוק נוסף למובילות שלנו כספקית של פתרונות מתקדמים למערכות חייל החי"ר", מסר בצלאל (בוצי) מכליס, מנכ"ל אלביט- מערכות יבשה ותקשו"ב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן