Skip to content

קבוצת איסתא רוכשת 50% בחברת מ.מ.ס.י תיירות

קבוצת איסתא רוכשת 50% בחברת מ.מ.ס.י תיירות, העוסקת בהנפקת רישיונות נהיגה בינלאומיים, ייעוץ מסלולים, השכרת רכב לחו"ל ביטוח נוסעים ועוד. הקמת סניפים משותפים בעתיד ,אפשר למטייל הישראלי לצרוך שירותים ומוצרי תיירות תחת קורת גג אחת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

קבוצת איסתא רוכשת 50% בחברת מ.מ.ס.י תיירות, העוסקת בהנפקת רישיונות נהיגה בינלאומיים, ייעוץ מסלולים, השכרת רכב לחו"ל, ספרי תיור, ביטוח נוסעים ועוד. השתיים יציעו בעתיד שירותים ומוצרי תיירות תחת קורת גג אחת

מאת עירית רוזנבלום

קבוצת איסתא נכנסת לתחום פעילות חדש עם רכישת 50% מחברת מ.מ.ס.י תיירות, בהמשך לכניסתה לתחום המלונאות והנדל"ן המניב. העסקה מותנית באישורו של הממונה על ההגבלים העסקיים.

הבעלים של מ.מ.ס.י תיירות היא חברת אופרן שירותים, שתמשיך להחזיק 50% ממניות החברה. איסתא דיווחה לבורסה כי תתן הלוואת בעלים למ.מ.ס.י על סך 2,8 מיליון שקלים, שישמשו לפרעון מחצית מהלוואת הבעלים שהעמידה אופרן למ.מ.ס.י.

יו"ר דירקטוריון איסתא, בועז טופורובסקי. נתח שוק נוסף
יו"ר דירקטוריון איסתא, בועז טופורובסקי. נתח שוק נוסף

לדברי בועז טופורובסקי, יו"ר דירקטוריון איסתא, "מ.מ.ס.י תיירות, בדומה לאיסתא, נמצאת בקשר רב שנים עם ארגוני רכב ותיירות בינלאומיים, מה שיאפשר לאיסתא לגוון את סל המוצרים עבור לקוחותיה ולבסס את הדומיננטיות של איסתא בתחום התיירות הישראלי."

מ.מ.ס.י  היא רשת של מרכזי תיירות בפריסה ארצית, המעניקה שירותים ופתרונות שונים לנוסעים המתכננים לטייל בחו"ל, בהם הנפקת רישיונות נהיגה בינלאומיים, ייעוץ מסלולים, השכרת רכב לחו"ל, ספרי תיור, ביטוח נוסעים ועוד. החברה מפעילה תשעה מרכזים ברחבי הארץ – ברחוב הרכבת בתל אביב, בקניון רננים ברעננה, בחיפה, באשדוד, בראשון לציון, בנתניה, בירושלים, בבאר שבע ובטבריה.

צומחים למרות האינטרנט

אייל אזולאי, מנכ"ל מ.מ.ס.י תיירות, אומר בתגובה כי כניסת איסתא והבעת האמון שלה בחברה תאפשר את המשך פיתוחה וצמיחתה.  "החיבור בין שני הגופים יאפשר מתן שירות טוב יותר ללקוחות", אמר אזולאי והוסיף כי למרות העלייה באיסוף המידע התיירותי באינטרנט על ידי הצרכנים, חל גידול משמעותי בשנתיים האחרונות בפנייה לסניפי מ.מ.ס.י  וכתוצאה מכך נפתחו ארבעה סניפים חדשים של החברה  בתקופה זו.

לדברי אזולאי, הסכם הרכישה יאפשר למ.מ.ס.י  להרחיב את סל השירותים והמוצרים המוצעים כיום ללקוחותיה. "כמו כן, הקמת סניפים משותפים בעתיד, יאפשרו למטייל הישראלי לצרוך שירותים ומוצרי תיירות תחת קורת גג אחת מהחברות המובילות את ענף התיירות בישראל".

למ.מ.ס.י תיירות שיתוף פעולה הדוק עם מועדון Miles & More ולופטהנזה, הכולל אפשרות למימוש המיילים הצבורים בקניות בחנויות, ומועדון חברים בשם ממסיתור בשיתוף לאומי קארד, המאפשר לחברי המועדון ליהנות מהנחות משמעותיות על המוצרים והשירותים הללו וכן בעשרות בתי עסק בישראל.

בנוסף, מ.מ.ס.י תיירות מפיצה שני כרטיסי הטבות בלעדיים לנוסע העצמאי לחו"ל: כרטיס ההטבות של המועדון האמריקאי AAA המעניק הנחות והטבות באלפי בתי עסק ברחבי ארה"ב וקנדה, וכרטיס ההטבות של ,Arc Europe, מועדון הגג של מועדוני הרכב המובילים באירופה, המעניק הנחות והטבות באלפי בתי עסק ברחבי אירופה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן