Skip to content

תחרות "גביע המצולות 2012" תתקיים בסוף השבוע באילת

בתחרות "גביע המצולות 2012" שתתקיים בסוף השבוע באילת, ישתתפו כ-100 צוללים חובבים ומקצוענים מכל הארץ. בתחרויות בבריכה אפשר לצפות מסביב לבריכה ובתחרויות בחופים יוכלו לצפות מי שיצופו עם שנורקלים מעל למתחרים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

בתחרות שתתקיים בסוף השבוע באילת, ישתתפו כ-100 צוללים חובבים ומקצוענים מכל הארץ. בתחרויות בבריכה אפשר לצפות מסביב לבריכה ובתחרויות בחופים יוכלו לצפות מי שיצופו עם שנורקלים מעל למתחרים

מאת עירית רוזנבלום

בסוף השבוע הקרוב (31.5-2.6) תתקיים באילת תחרות "גביע המצולות 2012", המתקיימת זו השנה הרביעית. בתחרות של ההתאחדות הישראלית לצלילה, ייקחו חלק כ-100 צוללים חובבנים ומקצוענים מכל הארץ, ביניהם מועדוני צלילה מרחבי הארץ, כולל מועדון הצלילה "רון דיוורס" מבאר שבע, השולח שתי קבוצות צוללים, האחת של מקצוענים והאחרת של חובבנים, הנוהגים להדרים דרך קבע ולצלול באילת.

התחרויות עצמן יתקיימו בשלושה מוקדים: בחוף אקווה ספורט, בבריכת השחייה של מועדון ישרוטל מנטה ובחוף הווילאג' ליד מועדון מרינה דיוורס.

תחרות איסוף ב"גביע המצולות 2011". צילום גבי ריף
תחרות איסוף ב"גביע המצולות 2011". צילום גבי ריף

התחרויות כוללות: איזון – מעבר טורי חישוקים מתחת למים, כאשר הניקוד הוא על פי זמן ואיכות הביצוע; איסוף – איסוף טבעות מקרקע הים בצלילה חופשית; ניווט – מעבר מסלול תת-ימי בעזרת מצפן. הניקוד נקבע על פי מהירות ודיוק; התמצאות – התקדמות לאורך כבל, כשמסכת הצלילה אטומה לחלוטין; עבודת צוות – הרכבת מתקן מתחת למים לפי תרשים; הצפה – הצפת ארגז בעזרת מצנחים והתקדמות תוך איסוף חפצים נוספים; שליחים – כל צולל שוחה לאורך צלע של הבריכה ומעביר את ציודו לבא בתור.

מועדי התחרויות: יום חמישי 13:00-16:00, יום שישי 9:30-13:30 יום שבת 9:30-12:30.

לדברי מירי גייזינגר מההתאחדות הישראלית לצלילה, בתחרויות בבריכה אפשר לצפות מסביב לבריכה ובתחרויות בחופים יוכלו לצפות מי שיצופו עם שנורקלים מעל למתחרים "ואולי בשנה הבאה ירצו גם הם להיות בין המשתתפים", היא אומרת.

טקס הענקת גביע המצולות ופרסים יתקיים בשבת שעה 13:30 במועדון הצלילה אקווה ספורט.

תחרות איזון ב"גביע המצולות 2011". צילום גבי ריף
תחרות איזון ב"גביע המצולות 2011". צילום גבי ריף
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן