Skip to content

10 חודשי מאסר ליו"ר עמותת סיוע על מעשה מגונה בכוח בקטינה ממשפחת מצוקה

משפחתה של הקטינה קיבלה סיוע מהעמותה. השופטת: הנאשם ניצל את הסיטואציה השברירית הזו לרעה, לצורך ביצוע מעשה העבירה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משפחתה של הקטינה קיבלה סיוע מהעמותה. השופטת: הנאשם ניצל את הסיטואציה השברירית הזו לרעה, לצורך ביצוע מעשה העבירה

מאת אבירם זינו 

בית המשפט השלום בתל אביב גזר אמש (ד) על מיכאל קשי, יו"ר עמותת סיוע למשפחות בצפון, עשרה חודשי מאסר על הרשעתו במעשה מגונה בכוח כלפי הקטינה בת 17 וארבעה חודשים, ממשפחה במצוקה, שקיבלה סיוע מהעמותה. השופטת כתבה בהחלטתה: הנאשם ניצל את הסיטואציה השברירית הזו לרעה, לצורך ביצוע מעשה העבירה. בנוסף נגזר על קשי עונש מאסר על תנאי וקנס של 20 אלף שקלים.

על פי הכרעת הדין, קשי, בן 62, הזמין את הקטינה לנופש בן ארבעה ימים בתל-אביב בבית מלון, וזאת באישור אמה, ועל יסוד מצג שלקטינה תתלווה באופן צמוד סטודנטית המוכרת לה. ההזמנה הוצגה כחלק מסיוע, שהעניק קשי בשם עמותת סיוע, למשפחת הקטינה שסבלה ממצוקה כלכלית כבדה ולקטינה עצמה. בפועל, לא נכחה הסטודנטית בנופש בבית המלון בחלק מהזמן. בעת העדרה, כשהקטינה שהתה לבדה בחדר בבית המלון, נכנס קשי לחדרה של הקטינה בבית המלון וביצע בה מעשים מגונים, לא בהסכמתה, תוך שימוש בכוח.

במהלך הטיעונים לעונש הדגישו עורכי דינו של קשי את פעילותו ותרומתו האקטיבית לנזקקים בישראל, וסיועו לחמש מאות משפחות, וכי מדובר במעידה רגעית, חד פעמית, וכי קשי נעדר כל עבר פלילי.

השופטת לימור מרגולין-יחידי כתבה בהכרעתה, כי "בחינת מכלול מעשי הנאשם בנסיבותיהם מעלה כי חומרת העבירה אינה נובעת בעיקרה מעצם המעשים שנעשו, אלא בעיקר מן העובדה שהמעשים המגונים בוצעו תוך שימוש בכוח כלפי נערה שהיא קטינה, כשאותה קטינה הייתה תלויה בנאשם בעת ביצוע המעשים המגונים. התלות של הקטינה בנאשם הייתה תלות כלכלית, מתמשכת וקונקרטית."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן