Skip to content

סוף שבוע במשטרת התנועה: כמאה ושלושים נהגים שיכורים

ארבעה נהגים נעצרו. אחד נעצר פעמיים בעבר ע"י אותו שוטר על נהיגה בשכרות, שני טס בכניסה לאילת, שלישי הוא פסול נהיגה וגם עבריין נמלט והרביעי איים לירות בשוטרים אם לא יעזבו אותו בשקט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ארבעה נהגים נעצרו. אחד נעצר פעמיים בעבר ע"י אותו שוטר על נהיגה בשכרות, שני טס בכניסה לאילת, שלישי הוא פסול נהיגה וגם עבריין נמלט והרביעי איים לירות בשוטרים אם לא יעזבו אותו בשקט

מאת אליק מאור 

סוף השבוע של מחלקת התנועה במשטרת ישראל הניב 131 דוחות נגד נוהגים בשכרות, 99 נהגים שרישיונם נפסל במקום, 72 כלי רכב שהורדו מהכביש ו-4 נהגים שנעצרו.

אחד מהעצורים,  תושב הקריות בן 26, עוכב לבדיקת שכרות, ואז גילה שהשוטר שבדק אותו הוא אותו שוטר שעצר אותו פעמיים בעבר, בדיוק על אותה עברה. נהיגה בגילופין. השוטר שזיהה את העבריין המועד היה משוכנע שהנהג הזה נוהג בפסילה, אבל כשנבדק העניין התברר כי אכן הצעיר נשפט על שתי הפעמים, אך שופט התעבורה החזיר לו את רישיונו. "פעם שלישית לא תקבל גלידה", אמר השוטר והביא אותו לשימוע בפני קצין תנועה. האחרון החליט לשלול את רישיון הצעיר ל-30 יום, להשבית את רכבו והורה לעצור אותו.

עצור נוסף נעצר לאחר שמצלמת המהירות בכביש 65, בסמוך לבית חולים העמק ליד עפולה, קלטה רכב שנסע במהירות של 101 קמ"ש בכביש בו המהירות המותרת היא 60 קמ"ש. הנהג, צעיר בן 30, תושב אחד הכפרים באזור, עוכב והתברר כי הוא פסול לנהיגה ומופיע במחשבי המשטרה כעבריין נמלט. רישיונו נפסל גם הוא והוא נעצר.  

בפעילות של משטרת התנועה באילת, נקלט רכב במצלמת המהירות על כביש 90, סמוך לתמנע, נוהג במהירות של 194 קמ"ש. "הטייס" לא נענה לאיתותי השוטרים וכריזותיהם שיעצור, האיץ לכיוון אילת, שם עצר במחסום משטרה בכניסה לעיר. הנהג, צעיר בן 23, תושב פתח תקווה, הסביר לקצין התנועה שהוא לא נמלט אלא פשוט אצה לו הדרך לאילת. רישיונו נשלל ל-30 יום והוא נעצר בהליך תעבורתי חמור.

העצור הרביעי, תושב בית זרזיר, בן 38, היה כנראה שיכור מדי מכדי להבין את מצבו. בפעילות יחידת התנועה הארצית, סמוך לצומת בית השיטה על כביש 71, עוכב רכב לבדיקה לאחר ששוטרי התנועה הבחינו בו מבצע עבירת תנועה. הנהג כעס על השוטרים, סירב לשתף פעולה ולדבריהם גם איים לירות בהם. למסכת האיומים הזו הגיבו השוטרים בכך שהשתלטו על הנהג וכבלו אותו. בדיקת שכרות העלתה שהאיש שתוי כהוגן. קצין התנועה, לפניו הובא לשימוע, פסל את רישיונו ל-30 יום, השבית את רכבו והורה לעצור אותו גם כדי שבתא המעצר תפוג שכרותו.   

 

1 Comment

  1. פיני
    3 ביוני 2012 @ 14:52

    סטטיסטיקה פיקטיבית. כולם יזוכו בבית המשפט כי לא החליפו פייה..הנתונים הנ"ל לא אומרים כלום מלבד יחסי ציבור.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן