Skip to content

אלביט מערכות-סאיקלון תספק לבואינג חלקי גוף למטוסים בהיקף של כ-80 מיליון דולר

אלביט מערכות תספק לבואינג חלקי גוף למטוסים בהיקף של כ-80 מיליון דולר. החוזה ימשך שבע שנים. לפני כחודש הודיעה VSI, חברת בת של אלביט מערכות, המשותפת עם רוקוול קולינס, על חוזה בהיקף של יותר מ-32 מיליון דולר, לאספקת מערכות ראש מסוג JHMCS לחברת בואינג.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החוזה יימשך שבע שנים. לפני כחודש הודיעה VSI, חברה בת של אלביט מערכות, המשותפת עם רוקוול קולינס, על חוזה של 32 מיליון דולר, לאספקת מערכות ראש מסוג JHMCS לחברת בואינג

מאת עמי אטינגר

אלביט מערכות-סאיקלון, חברה בת בבעלותה המלאה של אלביט מערכות, זכתה בחוזה של חברת בואינג לאספקת חלקי גוף למטוסים, שיימשך שבע שנים, בהיקף של כ-80 מיליון דולר.

"אנו גאים בכך שנבחרנו שוב לספק לבואינג חלקי גוף למטוסים. חוזה זו מהווה צעד נוסף במיצובה של סאיקלון כספקית ראשית ליצרניות מטוסים מובילות וללקוחות נוספים, והוא משקף את ההערכה ויחסי האמון שנוצרו בינינו ובין בואינג במשך השנים הרבות של פעילותנו המשותפת. אנו מאמינים כי החוזה הזה עם בואינג יסלול את הדרך להזדמנויות עסקיות נוספות בשוק המתפתח של חלקי גוף למטוסים, המאופיין בקדמה טכנולוגית ובפיתוח של חומרים מורכבים חדשניים", מציין יורם שמואלי, מנכ"ל משותף בחטיבת כלי טייס באלביט מערכות.

בתוך חודש, חוזה שני עם בואינג

לפני כחודש הודיעה VSI, חברה בת של אלביט מערכות, המשותפת עם רוקוול קולינס, על חוזה בהיקף של יותר מ-32 מיליון דולר, לאספקת מערכות ראש מסוג JHMCS לחברת בואינג.

מערכת קסדת JHMCS מאפשרת לטייס לכוון את מערכות החישה והנשק של המטוס כנגד מטוסי אויב ומטרות קרקעיות, באמצעות הפניית הראש בלבד, ללא צורך בתמרון המטוס כולו. כמו כן מוצגים על גבי משקף הקסדה נתוני הטיסה הנחוצים לטייס לביצוע משימתו.

ייצור מבנים תעופתיים ממתכת וחומרים מורכבים

חברת אלביט מערכות-סאיקלון עוסקת בייצור ותכנון של מבנים תעופתיים ממתכת וחומרים מרוכבים ושילוב ביניהם, לשוק האזרחי והצבאי. החברה מפתחת חלקי מבנה תעופתיים למטוסים אזרחיים, צבאיים ומל"טים. מייצרת ומתכננת מיכלי דלק נתיקים, נושאי פצצות ונושאי מטען למטוסי קרב ומטוסים אזרחיים. מייצרת מל"טים מסוגים וגדלים שונים מחומרים מרוכבים ועוסקת בהשבחת כלי טיס צבאיים ואזרחיים ובמתן שירותי תחזוקת מטוסים.

לקוחות עיקריים בחו"ל: בואינג, לוקהיד מרטין, ספיריט, בומברדיר, הוקר ביצ'קראפט ואיירסל; בישראל: תעשייה אווירית, אלאופ, אלביט, אלישרא, משטרת ישראל, משרד הביטחון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן