Skip to content

מסע פרסום חדש לים המלח באינטרנט – ים המרפא והנופש

לאחר שהגיע לגמר בתחרות שבעת פלאי עולם הטבע, אך לא זכה, יצאו אתמול משרד התיירות והמועצה האזורית תמר בקמפיין בינלאומי חדש לאתר ים המלח - ים המרפא והנופש. הקמפיין מיועד למדינות נבחרות באירופה ויימשך עד סוף השנה. עלות הקמפיין מוערכת בכ-1.2 מיליון שקלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

לאחר שהגיע לגמר בתחרות שבעת פלאי עולם הטבע, אך לא זכה, יצאו אתמול משרד התיירות והמועצה האזורית תמר במסע פרסום בינלאומי חדש לאתר ים המלח המיועד למדינות נבחרות באירופה, בהשקעה של 1.2 מ' ש'  

מאת עירית רוזנבלום

מסע פרסום חדש לקידום ים המלח, אותו יזמו משרד התיירות והמועצה האזורית תמר, יעמוד בסימן DEAD SEA WONDER OF NATURE, ועלותו מוערכת בכ-1.2 מיליון שקלים.

הקמפיין הוא בדמות אתר אינטרנט, המופיע בכתובת: http://www.dead-sea-wonder-of-nature.com. הוא כולל תכנים על איכויות המרפא הייחודיות הקיימות בים המלח, אירועי תרבות, ספורט ותיירות המתקיימים באזור וכן סרטונים המציגים מעצבי דעת קהל ותיירים מזדמנים שמספרים על החוויה הייחודית של הביקור במקום.

צילום מתוך אתר האינטרנט החדש לקידום ים המלח
צילום מתוך אתר האינטרנט החדש לקידום ים המלח

בנוסף, ניתן יהיה להיחשף לסיקורו של אתר ים המלח על ידי כלי תקשורת מהעולם. באתר קיים גם קישור לדף הפייסבוק של אתר ים המלח, שמנוהל על ידי משרד התיירות, ובו חברים למעלה מ-127 אלף איש מכל העולם.

הקמפיין מכוון בעיקר לאיטליה, צרפת, גרמניה ורוסיה שבהן, על פי נתוני משרד התיירות, יש את הביקוש הרב ביותר לתיירות מרפא. בהתאם לכך, יאפשר מסע הפרסום פנייה ישירה לסוכני נסיעות לצורך הזמנת חבילת נופש בים המלח.

תוכנית החומש שתעצב את האזור לדורות הבאים

לדברי שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ים המלח, המהווה עבור מיליוני מטיילים ותיירים ברחבי הגלובוס פלא עולם, זוכה עם הקמפיין החדש לזרקור נוסף. "אחד מכל שני תיירים המגיעים לישראל מבקר במקום הנמוך ביותר בעולם וזוכה לחוויה ייחודית, אותה לא יוכל לקבל בשום מקום אחר. הקמפיין החדש צפוי להגדיל את המודעות לאזור ים המלח בעולם ולהגביר את תנועת התיירים לישראל. בכך יוגדלו ההכנסות למדינה וייווצרו אלפי מקומות עבודה ובתי עסק חדשים, תוך מינוף תרומתה של תעשיית התיירות לכלכלת ישראל".

השר הזכיר כי במקביל לקמפיין השיווקי החדש, החל ביצועה של תוכנית החומש לפיתוח אזור ים המלח בהיקף של כ-833 מיליון שקלים, "אשר השלמתה תעצב מחדש את האזור לדורות הבאים".

הקמפיין החדש הינו המשך לקמפיין תיירות המרפא אותו הוביל המשרד בעבר, וכן לקמפיינים נוספים, שעלותם עשרות מיליוני שקלים בשנה, בהם מוצגת ישראל על מגוון אפשרויות הביקור והנופש הקיימות בה בתחומי הדת, ההיסטוריה והתרבות.

1 Comment

  1. אוהד ברדה
    13 ביוני 2012 @ 14:27

    על חופו של ים המלח, בסמוך לאזור המלונות, שוכן לו ישוב קטן ומקסים על קו המים ממש. שם הישוב – נווה זוהר והוא הישוב היחיד בים המלח (כל השאר מושבים חקלאים וקיבוצים שיתופיים). כל מי שסקרן לשמוע עוד על הישוב מוזמן להכנס לאתר האינטרנט של הישוב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן