Skip to content

עליית מדרגה: הרב מלמד מורה להילחם בפינוי בגבעת האולפנה

הסלמה ביחס המתנחלים לפינוי בתי גבעת האולפנה הצפוי. הרב זלמן מלמד, רב היישוב בית אל, קובע את אמות המידה להתנגדות לפינוי. יהיה חם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הסלמה ביחס המתנחלים לפינוי בתי גבעת האולפנה הצפוי. הרב זלמן מלמד, רב היישוב בית אל, קובע את אמות המידה להתנגדות לפינוי. יהיה חם

מאת טובה אבן חן

הרב זלמן מלמד וכצל"ה -
הרב זלמן מלמד וכצל"ה (צילום: דוברות גבעת האולפנה)

בעוד גורמים בימין מנסים להסביר שקיימת הבנה בין ראשי המתנחלים לבין לשכת ראש הממשלה והשרים לגבי פינוי שקט של גבעת האולפנה, בתמורה לבנייה מאסיבית בשטח בית אל ועוד התנחלויות, מסמיך הרב זלמן מלמד את את ח"כ יעקב (כצל'ה) כץ להוביל את המאבק על פינוי הבתים, במסירות נפש גמורה.

הרב מלמד עושה שימוש גם במושג "יהרג ואל יעבור". תחת הכותרת "לא תגורו" כותב הרב מלמד כך :

אלו דברי מו"ר הרב צבי יהודה קוק זצ"ל:

"על כל יהודי הנאמן לישראל לעמוד במסירות נפש שלמה וגמורה נגד הפקרת מה שהוא של ארץ חיינו והוצאתו מרשותינו אל רשות נכרים".

ובמקום אחר כתב: "הלא מחויבים אנו כולנו להתקומם במסירות נפשנו על כך כדין ייהרג ואל יעבור. אני מחזק את כצל'ה היקר, העומד בראש המערכה נגד הגזירה של הריסת בתי האולפנא בבית-אל, ההולך בדרכי רבנו הרב צבי יהודה זצ"ל, במסירות נפש. ואני מברך אותו שינווט את המאבק בהצלחה גדולה.

אנו קוראים לכל הציבור ולחברי הכנסת נאמני ארץ-ישראל להצטרף למאבק נחוש במסירות ובנכונות להקרבה. חזק ונתחזק בעד עמנו ובעד אלוקינו".

הגישה שמפגין כאן הרב מלמד מעידה על האכזבה הגדולה של ההתיישבות מהשתלשלות העניינים לגבי הפינוי. קודם הבטחות של ראש הממשלה ורוב שרי הליכוד, ואחר כך התקפלות.

בעקבות אי קיום הבטחותיו של ראש הממשלה לשריו ולציבור לשמור על שכונת האולפנה וכן אי
קיום המתווה שהבטיח, יקיימו תושבי שכונת האולפנה אחר הצהרים מסיבת עיתונאים בשכונה. על המועד המדויק טרם נמסרו פרטים.

1 Comment

  1. השטן מרקד
    13 ביוני 2012 @ 15:24

    תודה לרב מלמד בשם שונאי ישראל שוחרי ההשמדה. בשעה ששונאי ישראל אוגרים כח להשמדתה בשעת הכושר, כאשר תהיה כמדינה מצורעת בעמים ולא תוכל להסתמך על סיוע כבמלחמות העבר ואף לא על תקציב הבטחון (כי גדלו תלוי בעקיפין בהכנסות ממכירות לחו"ל ובשעור הרבית ללווים ישראלים), באותה שעת סכנה שבה השטן מרקד, דברי הרב מלמד, האטום לכל עובדה שמחוץ לספרי הלכה, מסיעים לתהליך זה של הדרדרות להשמדה בדרך של בדוד היהודים, ומלבד זאת הם מסיעים גם למרד הזוחל של ערביי ישראל שמחקים את כל המעשים המרדניים של המתנחלים בגבוי ארגוני זכויות האדם ששוקדים על שמירת שוויון ביחסה של המשטרה למורדים בלי קשר למוצאם האתני.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן