Skip to content

רקטת גראד נורתה הלילה ושרידיה נמצאו באזור אילת

הרקטה התגלתה הבוקר על ידי אזרח מקומי, שיצא להאכיל את גמליו והזעיק את כוחות הצבא. מצה"ל נמסר, כי "לאחר שנשמע הלילה פיצוץ חזק בערבה, ערכו הבוקר כוחות צה"ל סריקות באזור ומצאו שרידי רקטה 122 מילימטר מסוג גראד, שהתפוצצה בשטח פתוח"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הרקטה התגלתה הבוקר על ידי אזרח מקומי, שיצא להאכיל את גמליו והזעיק את כוחות הצבא. מצה"ל נמסר, כי "לאחר שנשמע הלילה פיצוץ חזק בערבה, ערכו הבוקר כוחות צה"ל סריקות באזור ומצאו שרידי רקטה 122 מילימטר מסוג גראד, שהתפוצצה בשטח פתוח"

מאת אליק מאור 

שרידי רקטת הגראד שהתפוצצה הלילה התגלו הבוקר (שבת) באזור עובדה, כעשרים ק"מ צפונית לאילת. הרקטה שוגרה לעבר ישראל משטח מצרים או ירדן. במערכת הביטחון בודקים אם יש קשר בין מערכת הבחירות הסוערת במצרים לבין ירי הטיל.

הרקטה התגלתה הבוקר על ידי אזרח מקומי, שיצא להאכיל את גמליו והזעיק את כוחות הצבא. מצה"ל נמסר, כי "לאחר שנשמע הלילה פיצוץ חזק בערבה, ערכו הבוקר כוחות צה"ל סריקות באזור ומצאו שרידי רקטה 122 מילימטר מסוג גראד שהתפוצצה בשטח פתוח. צה"ל בודק ומתחקר את נסיבות הירי".

ראש מועצת חבל אילות מסר, כי הם מופתעים היות שאינם מכירים אירועים מסוג זה באיזורם. חבלני צה"ל פועלים לסריקת האזור כדי לברר אם ישנם שרידים נוספים. במקביל, צה"ל יצר קשר עם עם קציני קישור מצריים בעניין זה.

במהלך החודשיים האחרונים נורו משטח מצרים לישראל מספר טילים. לפני חודשיים, באפריל, נורתה רקטה שהתפוצצה סמוך לבנייני מגורים באילת.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן