Skip to content

שר התיירות של הודו יגיע בשבוע הבא לביקור בישראל

שר התיירות של הודו יגיע בשבוע הבא לביקור בישראל. מספר התיירים מהודו לישראל הוכפל בשנתיים האחרונות השנה תיפתח בהודו נציגות של משרד התיירות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 מספר התיירים מהודו לישראל הוכפל בשנתיים האחרונות והוא עומד על כ-40,000 בשנה. השנה תיפתח בהודו נציגות של משרד התיירות והמשרד אף ישקיע כ-2.5 מיליון שקלים בשיווק שם כדי להגדיל משמעותית את מספרם 

מאת עירית רוזנבלום

שר התיירות של הודו, סובוד קנת סהאי (Mr. Subodh Kant Sahai), יגיע בשבת לישראל לביקור של כארבעה ימים בישראל. במהלך ביקורו ישתתף השר בסמינר מיוחד לסוכני נסיעות ישראלים, יקיים פגישות עבודה עם עמיתו שר התיירות סטס מיסז'ניקוב, ויסייר ברחבי הארץ.

הודו. אוהבים לטייל גם בחו"ל. צילום גיגה פרקול
הודו. אוהבים לטייל גם בחו"ל. צילום גיגה פרקול

ישראל מייחסת לביקור חשיבות רבה בשל דירוגה של הודו במקום הראשון כמדינת מקור לתיירות נכנסת מאסיה לישראל. במהלך השנים האחרונות נרשם גידול ניכר בתיירות הנכנסת מהודו לארץ. בעקבות זאת, בחר משרד התיירות להציב את הודו במוקד פעילותו ביבשת אסיה. בהתאם לכך, במהלך שנת 2012 יפתח המשרד נציגות בהודו. כמו כן ישקיע המשרד כ-2.5 מיליון שקלים בשיווק, במטרה להגדיל משמעותית את מספר התיירים המגיעים מהודו לישראל בכל שנה.

לדברי השר מיסז'ניקוב, הודו הינה שוק שצומח במהירות, אשר רשם גידול ניכר בתיירות לישראל. "בשנתיים האחרונות הוכפל מספר התיירים שהגיעו מהודו לעומת שנת 2009 ומספרם עומד כיום על כ-40,000 תיירים בשנה. הפוטנציאל הטמון בשוק זה טרם מומש במלואו ולכן משרד התיירות פועל להרחבת הקשרים עם גורמי ממשל רלוונטיים ועם תעשיית התיירות במדינה", אמר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן