Skip to content

נתניהו: "אם צריך – צה"ל יפעל בעוצמה רבה יותר"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בפתיחת ישיבת הממשלה: "המדיניות שלנו היא להפעיל את הכוח על מנת להחזיר את הביטחון והשקט לתושבי הדרום". הנשיא, שמעון פרס: "ירי על ישראל כמוהו כירי על תושבי עזה. כל טיל שנופל בשטח ישראל יפגע בראש ובראשונה בכם!" מאת צבי זינגר ראש הממשלה בנימין נתניהו מבטיח כי אם תימשך האש מרצועת עזה – צה"ל […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בפתיחת ישיבת הממשלה: "המדיניות שלנו היא להפעיל את הכוח על מנת להחזיר את הביטחון והשקט לתושבי הדרום". הנשיא, שמעון פרס: "ירי על ישראל כמוהו כירי על תושבי עזה. כל טיל שנופל בשטח ישראל יפגע בראש ובראשונה בכם!"

מאת צבי זינגר

ראש הממשלה בנימין נתניהו מבטיח כי אם תימשך האש מרצועת עזה – צה"ל יופעל בעוצמה רבה יותר, עד שיוחזר השקט לתושבי הדרום.

בפתח ישיבת הממשלה אמר נתניהו: "צה"ל פעל בעוצמה נגד אלה שבאו לפגוע בנו ואם צריך הוא יפעל עוד יותר בעוצמה". כך אמר הבוקר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בפתיחת ישיבת הממשלה.

ראש הממשלה הוסיף: "המדיניות שלנו היא להפעיל את הכוח על מנת להחזיר את הביטחון והשקט לתושבי הדרום".

לאזהרת ראש הממשלה הצטרף הבוקר גם נשיא המדינה, שמעון פרס, שפתח את עצרת הסוכנות היהודית בירושלים. "ירי על ישראל כמוהו כירי על תושבי עזה", אמר הנשיא. "כל טיל שנופל בשטח ישראל יפגע בראש ובראשונה בכם!"

הנשיא אמר עוד: " עלינו להצדיע לאומץ ליבם של אמהות וילדי עוטף עזה , אשר עוברים ימים ולילות לא פשוטים, ללא עצימת עין, תחת אש הטילים מעזה. כוחו ועוצמתו של עם ישראל ושל צה"ל נעוץ בכושר עמידתם של תושבינו האמיצים. אנחנו יכולים לעצור את ירי הטילים ונעצור אותם!"

הנשיא שלח מעל הבמה מסר ברור לחמאס: "הריסון והאיפוק לא יימשכו עוד הרבה זמן וככל שתקדימו להבין זאת, כך ייטב. הפכתם את עזה למקום בלתי נשלט, למרכז טרור, לסבל של אימהות וילדים פלשתינאים והאחריות לכך מוטלת על כתפיכם".  הנשיא שב והבהיר כי לירי הטילים יהיו השלכות חמורות על עזה וכי אל לחמאס לטעות לגבי השקט והאיפוק שמפגינה ישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן