Skip to content

שני קצינים נהרגו ושנים נוספים נפצעו הלילה בתאונה במחלף חולות

תאונה טרגית ולא מובנת על כביש 4 במחלף חולות. הרכב המסחרי בו נסעו הקצינים פגע במשאית בחלקה האחורי והתהפך. סרן עמרי שחר, בן 25 מכפר סבא וסגן רפאל בובליל, בן 22 מרמת גן, הם הקצינים שנהרגו בתאונה. נהג המשאית ההמום: "הרגשתי מכה וראיתי אותו במראה מתהפך, כולי רועד"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תאונה טרגית ולא מובנת על כביש 4 במחלף חולות. הרכב המסחרי בו נסעו הקצינים פגע במשאית בחלקה האחורי והתהפך. סרן עמרי שחר, בן 25 מכפר סבא וסגן רפאל בובליל, בן 22 מרמת גן, הם הקצינים שנהרגו בתאונה. נהג המשאית ההמום: "הרגשתי מכה וראיתי אותו במראה מתהפך, כולי רועד"

מאת אליק מאור

חילוץ מתוך הרכב המרוסק (צילום: דובר צה"ל)
חילוץ מתוך הרכב המרוסק (צילום: דובר צה"ל)

שני קצינים מחיל הים, נהרגו הלילה (רביעי), בתאונה קשה בעת שרכבם המסחרי התהפך בכביש 4 סמוך למחלף חולות, כשנסעו לכיוון דרום. שני קצינים נוספים מחיל הים, בגילאים זהים, נפצעו, אחד מהם באורח קשה והשני קל. הפצועים הועברו על ידי מד"א לטיפול בבית החולים תל השומר.

סרן עמרי שחר, בן 25 מכפר סבא וסגן רפאל בובליל, בן 22 מרמת גן, הם הקצינים שנהרגו בתאונה. דובר צה"ל מסר, שארבעת הקצינים משרתים בבסיס חיל הים באשדוד והודעה נמסרה למשפחותיהם.

משטרת התנועה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע. מחקירת המשטרה הראשונית ולפי עדות נהג המשאית, בה פגע הרכב המסחרי בחלקה האחורי, עולה כי הרכב בו נסעו הקצינים פגע בעוצמה בחלקה האחורי של המשאית שנסעה לפניו והתהפך על צידו סמוך לגדר ההפרדה הצמודה לנתיב התנועה השמאלי.

נהג המשאית, מוחסין חמדן, לא נפגע. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו של הנהג ונוסע שישב מאחור. ממד"א נמסר כי חילוץ הפצועים היה קשה ומורכב. הקצין שנפצע קשה הועבר לבית החולים תל השומר כשהוא ללא הכרה ומונשם ונוסע נוסף נמצא מחוץ לרכב, מבולבל מאוד, ולמרות שלא נראה שנפגע, הועבר לבית החולים להשגחה. צוותי כיבוי אש מתחנת ראשון לציון סייעו בחילוץ.

נהג המשאית סיפר כי הוא חש מכה חזקה ברכבו והספיק לראות שהרכב שפגע בו מתהפך על צדו. "הייתי המום", הוא אמר וסיפר כי התקשה לצאת מהרכב."נסעתי בקטע שהיה חשוך", סיפר חמדן, "ראיתי את הרכב המסחרי במראה, הרגשתי את המכה וראיתי אותו מתהפך ופוגע בגדר ההפרדה. המשאית שלי עוד המשיכה לנסוע קצת עד שנעצרה. זו הייתה מכה חזקה. עצרתי. לא הייתי מסוגל לרדת. אני כולי רועד. רק התקשרתי למשטרה וחיכיתי שיגיעו כולם. לא ראיתי כלום לפני כן. אני רק זוכר את המכה החזקה שהרגשתי ואז שראיתי אותו מתהפך. אני לא מבין מה גרם לו להתנגש בי".

מתחילת השבוע כבר נהרגו שני בני אדם בתאונות דרכים. ביום ראשון האחרון נהרגה אודליה והבה בת 34 בתאנת דרכים בכביש 444, סמוך למזכרת בתיה. והבה הייתה בחודש השביעי להריונה וכל המאמצים להצלת העובר שנשאה, נכשלו. בעלה ליאור והבה סיפר כי השנים נישאו לפני שמונה שנים וכי אודליה עברה טיפולי הפריה עד להריונה. ביום שני האחרון נהרג גם רוכב אופנוע (50) בתאונת דרכים שאירעה בצומת ניר עציון בכביש 4.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן